طباطبایی‌نژاد: عده‌ای از آب گل آلود "ماهی نجس" می‌گیرند

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عده‌ای از آب گل آلود "ماهی نجس" می‌گیرند، گفت: برخی برای اختلال در بازار با ارز دولتی خرید می‌کنند اما همان اجناس را با نرخ ارز گران به مردم می‌فروشند که این عمل همان ماهی نجس گرفتن از آب گل آلود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز (سه شنبه) در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: به خاطر شرایط موجود و رفتار دشمن باید دور هم جمع شویم، من همه دولت‌ها را قبول دارم به خاطر اینکه قانون اساسی را قبول دارم، اما انتقاد هم می‌کنم، انتقاد سازنده این است که به همان دستگاه مشکل را گوشزد کنید نه اینکه شایعه پراکنی کنید. غیب حرام است و جز تخریب چیز دیگری ندارد، هر مسلمانی باید از تخریب به دور باشد اما از انتقاد خیر.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بیش از چند سالی که مقام معظم رهبری بر خودکفایی و تولید ملی تأکید دارند، افزود:  امروز دشمن در حال وارد کردن ضرباتی است که قبلا رهبر معظم انقلاب برای پیشگیری از آن توصیه هایی کرده بودند.

وی جدایی بین ملت و حکومت را هدف اصلی دشمن برای آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با جدایی حکومت و مردم هر دو طرف ضرر می‌کنند، فلسفه تحریم‌ها این است که مردم را از انقلاب اسلامی جدا کند. برخی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. گاهی به جای طرفداری از مردم به مردم ضربه می‌زنیم، قانون در برخی جاها اشتباهاتی دارد که باید در رفع این اشتباهات بکوشیم.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: قانون در برخی موارد زحمات زیادی را برای مردم ایجاد می‌کند، باید در کاهش مشکلات مردم کوشا باشیم و اگر قانونی برای انقلاب ما مضر است آن را اعلام و در سبک‌تر و ساده‌تر کردن قانون برای مردم تلاش کنیم.

طباطبایی نژاد با انتقاد به فعالیت برخی دستگاه‌ها گفت: باید بروکراسی اداری در خصوص تغییر کاربری‌ها و دیگر موارد کاهش یابد، مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید از ایجاد زحمت و دردسر مضاعف برای مردم جلوگیری شود.نباید دل مردم را به درد آورد، مخالفت با حکومت یعنی مخالف با دین، حکومت ایران حکومت فرانسه نیست بلکه انقلاب ایران، انقلاب درونی است پس باید مردم را در آن راضی نگه داریم.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه عده‌ای از آب گل آلود "ماهی نجس" می‌گیرند، گفت: برخی برای اختلال در بازار با ارز دولتی خرید می‌کنند اما همان اجناس را با نرخ ارز گران به مردم می‌فروشند که این عمل همان ماهی نجس گرفتن از آب گل آلود است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با تأکید بر از میان برداشتن سخت‌گیری‌ها و قانون‌های خشک و بی‌مورد تصریح کرد: اگر همه باهم باشیم هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند علیه ایران کاری کند. نه فقط آمریکا بلکه هیچ دولتی نمی‌تواند ایران را تهدید کنند. رزق دست خداست، باید به این موضوع اعتقاد داشته باشیم و خدمت به خلق خدا را فراموش نکنیم.

کد خبر 347447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.