بررسی فلسفه پیدایش تا سیر مدرن عکس یادگاری

نشست تخصصی "عکس یادگاری؛ از فلسفه پیدایش تا سیر مدرن" با حضور "حامد قصری" در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، این نشست تخصصی از سوی کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان با حضور "حامد قصری" و با هدف بررسی عکس یادگاری به عنوان عکسی که کارکرد یادمانی دارد و عنصر خاطره در آن برجسته است، برگزار می‌شود.

حامد قصری نویسنده، روزنامه‌نگار و عکاسی است که در انجمن عکاسان اصفهان و ایران و هم‌چنین انجمن هنری عکاسان جهان عضویت دارد. وی دانش‌آموخته دانشکده مهندسی برق است و در جشنواره‌های مختلفی ازجمله جشنواره ملی عکس ایران، جشنواره عکس مشهد، سفرنامه ناصرخسرو، دو سالانه عکس ایران و هم‌چنین در چند جشنواره جهانی عکس موفقیت‌های بسیاری کسب کرده و در نمایشگاه‌های مختلفی نیز شرکت داشته است.

داستان‌نویسی نیز یکی دیگر از فعالیت‌های حامد قصری است. وی اولین داستان خود را در ۱۳ سالگی در کیهان بچه‌ها منتشر کرد و بعد از آن به صورت مستمر در مجلات ادبی کشور مانند دیباچه، زنده‌رود، عصر پنج‌شنبه‌ها و آزما به همکاری پرداخت. وی اولین کتاب خود را نیز سال ۸۸ با نام "نیچه در فروشگاه" و با محوریت داستان کوتاه به چاپ رساند.

نشست تخصصی "عکس یادگاری؛ از فلسفه  پیدایش تا سیر مدرن" چهارشنبه ۱۳ تیرماه ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در نگارستان امام خمینی(ره)،  واقع در میدان فیض برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام در این نشست باید عدد یک را به شماره ۰۹۱۳۴۲۴۴۹۴۵ ارسال کنند، هم‌چنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان isfpc.com مراجعه کنند.

کد خبر 347381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.