احداث ۶ پارک در همدان

مدیر منطقه ۴ شهرداری همدان با بیان اینکه شش پارک در منطقه ۴ همدان در دست احداث است، گفت: در حال حاضر کار احداث دو پارک آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، مسعود دهبانی به احداث پارک در کوی الوند و ورودی بلوار ارتش اشاره کرد و افزود: پارک ورودی بلوار ارتش با ۱۱ هزار متر تا ۴۰ روز آینده آماده بهرهبرداری است و در کنار این پارک سرویس بهداشتی و نمازخانه برای ورودی شهر در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در تمام پارکهای منطقه ۴، زمین چمن فوتبال دیده شده و اولین سن روباز در پارک منوچهری نیز ایجاد میشود.

دهبانی به شروع پوشش و دیوارکشی رودخانه در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام در منوچهری، بلوار صادقیه، بلوار ارتش، پشت دانشگاه پیام نور و در کوی فرهنگیان بین فاز یک و سه شروع شده و مراحل پایانی دیوارکشی در حال انجام است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری با اشاره به آبیاری مکانیزه در سطح منطقه ۴، یادآور شد: آبیاریهای منطقه مکانیزه شده و سال آینده عبور تانکر در سطح منطقه ۴ برای آبیاری در فضای سبز این منطقه را نخواهیم داشت.

دهبانی افزود: در بلوار شهید سردار همدانی تملک و تفکیکها در حال پیگیری است، سه نفر تاکنون برای احداث هتل در این منطقه مراجعه داشتهاند؛ با آزاد شدن بخشی از زمینها در این منطقه پارک نواری ایجاد و رفوژی بین سوارهرو و فضای سبز ایجاد میشود.

وی با اشاره به تملک و انجام مناقصه بخشی از دوربرگردان در بلوار آیتالله نجفی، افزود: بخشی نیز در ماده ۸ در حال انجام است.

کد خبر 347369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.