بدون حاشیه خدمت کنید

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: مدیران شهرستانی نمی‌توانند مسائل کلان کشوری را برطرف کنند، اما می‌توانند با خدمت بدون حاشیه، اضطراب و دلهره مردم را کاهش داده و آنان را به آینده انقلاب امیدوار کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد صبح امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، تأکید کرد: استفاده از کالای ایرانی یکی از مهم ترین معروفاتی است که همه مدیران اجرایی باید به آن عمل کنند.

وی ادامه داد: بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده درست از فضای مجازی و تولید دانش‌های بومی از جمله مواردی است که همه بخش‌های باید به آن توجه کنند.

فرماندار شهرضا با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت، تصریح کرد: در شرایط فعلی که مشکلات زیادی در کشور وجود دارد و مسئولان شهرستانی نمی‌توانند مسائل کلان را حل کنند، باید با خدمت بدون حاشیه دلهره و اضطراب مردم را کاهش دهیم و آنان را به آینده انقلاب امیدوار کنیم.

رفیعی نژاد ترویج یأس و ناامیدی در جمعه را منکری بزرگ و نابخشودنی دانست و اضافه کرد: متأسفانه هرکس تریبونی به دست می‌آورد با عقده گشایی از مسائل گذشته و بیان نظرات غیر کارشناسی، باعث ناامیدی مردم می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت خودداری از تبعیض در ارایه خدمات، اظهار کرد: جناح گریی، قومیت گرایی و پارتی بازی در ادارات منکری است که اگر مشاهده شد یا رواج پیدا کرد، مردم را سرخورده و ناامید می‌کند.

فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود تذکرهای فراوانی که مطرح می‌شود، برخی افراد با استفاده از فضای مجازی افکار عمومی را مخدوش و سبب ناراحتی مردم می‌شوند.

رفیعی نژاد تأکید کرد: اگر با وجود تلاش‌های چندین ساله باز هم منکراتی در جامعه وجود دارد، باید با استفاده از خبرگان و کارشناسان مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد که چرا همچنان اینگونه مسائل در جامعه وجود دارد؟

وی با بیان اینکه لازم است حساسیت مردم نسبت به مسائل مهم جامعه برانگیخته شود، تصریح کرد: دولت نمی‌تواند در همه امور دخالت و آن‌ها را مدیریت کند.

فرماندار شهرضا با اشاره به دوچرخه سواری بانوان، تأکید کرد: دوچرخه سواری در قانون جرم شناخته نشده است، بنابراین پلیس و دستگاه قضایی نمی‌توانند با آن برخورد کنند، اما این مسئله به معنای عدم ایراد فقهی و عرفی به دوچرخه سواری بانوان نیست، اما می‌توان با فرهنگ سازی آن را در مسیر درست هدایت کرد.

کد خبر 347296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.