اجرای پرفورمنس هفته اعتیاد در اصفهان

معاونت اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، همزمان در پنج نقطه اصفهان، هنرمندان گروه نگار به اجرای پرفورمنس می‌پردازند، گفت: امیدواریم با خلق رویدادها و برنامه‌های مختلف بتوانیم به نوعی شادی و نشاط را در جامعه تزریق کنیم.

مرتضی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر ضمن اطلاع‌رسانی به آحاد مردم در مورد این معضل بزرگ اجتماعی، نگاهی هم به افزایش نشاط اجتماعی دارد و امیدواریم با خلق رویدادها و برنامه‌های مختلف بتوانیم به نوعی شادی و نشاط را در جامعه تزریق کنیم تا در دل این شادی، معضلات و مشکلات و چالش‌هایی که مواد مخدر برای خانواده‌ها به وجود خواهد آورد را گوشزد کنیم و تلنگری به این موضوع زده باشیم.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر درنظر گرفته شده اجرای نمایش‌های خیابانی و پرفورمنس در میادین اصلی، چهار راه‌های اصلی و مکان‌های پرتردد شهری توسط هنرمندان گروه نگار است که امیدواریم رضایت مردم قرار بگیرد.

معاونت اجتماعی و معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌هایی که در این هفته درحال اجرا است از حدود یک‌ماه قبل با تشکیل کار گروهی در ستاد معاونت اجتماعی برنامه‌ریزی شد و این برنامه‌ها از پنجم تیرماه با ویژه‌برنامه تشکل‌ها و سمن‌های حوزه مبارزه با مواد مخدر در مجموعه باغ نور اصفهان و با حضور بیش از چهار هزار نفر از بهبودیافتگان این بلای خانمان‌سوز برگزار شد و ما تلاش کردیم که این برنامه‌ها را تا پایان تیرماه ادامه دهیم.  

رشیدی تصریح کرد: برنامه‌ها به شکل محله‌محور برنامه‌ریزی شده است و در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان برگزار می‌شود. هدف ما این بود که این برنامه‌ها در همه شهر به شکل مویرگی و به صورت عادلانه تقسیم و اجرا شود و در واقع این تلنگر را به گوشه‌گوشه شهر زده باشیم.

به گزارش ایمنا، همشهریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های هفته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر به آدرس esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

کد خبر 347256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.