۵۸ میلیارد ریال به عمران شهری و روستایی تیران و کرون اختصاص یافت

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از ۵۸ میلیارد ریال از اعتبارات امسال شهرستان تیران و کرون به عمران شهری و روستایی این شهرستان اختصاص یافت.

مجید حججی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با بیان اینکه اعتبارات تملک و دارایی و متوازن این شهرستان برای امسال ۱۲۰ میلیارد ریال پیش بینی شده، اظهار کرد: میزان تخصیص اعتبارات ملی برای هر دستگاه متفاوت است.

وی افزود: بیش از ۵۸ میلیارد ریال از اعتبارات سال جاری شهرستان تیران و کرون به عمران شهری و روستایی این منطقه اختصاص یافته است که این اعتبارات در حوزه بنیاد مسکن، مدیریت شهری، حوزه روستایی و آبرسانی هزینه می شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون اعتبارات تخصیص یافته به حوزه راه سازی و صنعت، معدن و تجارت را ۳۴ میلیارد ریال، سلامت ۹ میلیارد ریال، فعالیت های فرهنگی، ورزشی و گردشگری ۲۳ میلیارد ریال و اجتماعی و آموزشی سه میلیارد ریال عنوان کرد و یادآورشد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت برنامه های این شهرستان است.

وی ادامه داد: برای حوزه های دیگری همچون محیط زیست، اقدامات امنیتی و قضایی و رفاه اجتماعی نیز اعتباراتی بر اساس طرح و برنامه های آن ها اختصاص یافته که تحقق این پیش بینی ها در طول سال انجام می شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه توزیع اعتبارات بر اساس اولویت های و پروژه های مورد نیاز شهرستان انجام گرفته، اضافه کرد: بر اساس جدول اولویت بندی بعضی از سازمان ها و نهادها برای اجرای طرح و برنامه های خود از اعتبارات ملی بهره مند می شوند.

وی یادآورشد: برای اجرای پروژه های مهم این شهرستان نیاز به اعتبارات ملی است و بودجه های محلی پاسخگوی نیاز آن ها نیست و در این رابطه نیازمند همکاری مسئولان استانی و کشوری هستیم.

کد خبر 346902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.