سامانه تهک با ۴۶هزار کاربر کشاورز در اصفهان راه اندازی شد

مسئول توسعه هواشناسی کاربردی استان اصفهان گفت: سامانه تهک با بیش از ۴۶ هزار کاربر حوزه کشاورزی در استان راه اندازی شد که تا پایان سال میزان کاربران آن به صدهزار کاربر خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بابک اسدی، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در نشست خبری اداره کل هواشناسی با خبرنگاران اظهار کرد: حدود سه سال است که هواشناسی استان در حوزه توسعه هواشناسی کاربردی در حال فعالیت است و امروز با بیش از ۴۶ هزار کاربر حوزه کشاورزی در توسعه مفاهیم هواشناسی فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت سامانه تهک (توسعه هواشناسی کاربردی ) در حوزه کشاورزی است، افزود: استان اصفهان با بیش از ۱۷۲ هزار بهره بردار یکی از بزرگترین جوامع کشاورزی کشور را دارد.

اسدی با اشاره به پوشش صدهزارنفری این سامانه تا پایان سال اظهار کرد: در حال حاضر ۴۶ هزار کاربر را پوشش داده ایم که این رقم تا پایان سال به ۱۰۰ هزار نفر کاربر در حوزه کشاورزی خواهد رسید.

 مسئول توسعه هواشناسی کاربردی استان اصفهان در خصوص شیوه ثبت نام در این سامانه گفت: هدف از طراحی این سامانه ارائه خدمات الکترونیک بیشتر به کاربران بوده است و کاربران کشاورزی می توانند در سامانه تهک به آدرس Tahak.irimo.ir ثبت نام کنند و در این سامانه باید منطقه و محصول خود را درج کنند. پس از ثبت نام و ورود به سامانه باید استان، شهر و نام محصول انتخاب شود، در نهایت تمام توصیه ها و هشدارها به صورت پیامکی برای کاربران ارسال خواهد شد.

کد خبر 346705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.