آماده درخشش، امیدوار به صعود

اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال دختران کشورمان برای حضور در رقابت‌های مقدماتی آسیا از روز گذشته (یکشنبه) سوم تیرماه در تهران آغاز شد و هفت بازیکن اصفهانی به آن دعوت شدند.

گلنوش خسروی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، یکی از نمایندگان اصفهان در اردوی تیم ملی است. او فوتبال را از ۱۱ سالگی شروع و هفت سال است که در تیم های ملی زیر ۱۴ سال و جوانان عضو است. خسروی تاکنون بارها در رقابت‌های مختلف بین المللی و آسیایی حضور داشته است.

مسابقات مقدماتی آسیایی زیر ۱۹ سال فوتبال بانوان شهریورماه در میانمار برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان باید با تیم‌های فلسطین، میانمار و لائوس رقابت کند، تیم هایی که به گفته خسروی، ایران هیچ شناختی از آن ها ندارد اما تلاش می کند با تمرین های سخت و فشرده  اردوها در مقابل آن ها شگفت زده نشود.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تجربه ایران در رقابت های آسیایی گفت: تیم فوتبال زیر ۱۹ سال ایران تجربه زیادی از حضور در مسابقات آسیایی دارد و در یکی از رقابت‌ها که در بنگلادش برگزار شد موفق به صعود از مرحله مقدماتی شد، هر تیمی که در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کند مطمئناً حرفی برای گفتن دارد، خودمان را از پیش‌ پیروز شده نمی‌دانیم ولی برای انجام بازی خوب مقابل حریفان به میدان می‌رویم. حریفان تمام تلاش خود را می‌کنند تا مقابل تیم ملی ایران بازی خوبی از خود ارائه دهند اما به صعودمان از این گروه امیدوار هستیم.

بازیکن ملی‌پوش فوتبال اصفهان در مورد سطح فنی سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ کشورمان، خاطرنشان کرد: زمانی که عضو تیم ملی زیر ۱۴ سال بودم، خسرویار دو دوره به‌عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده داشت اما پس از آن به آمریکا رفت و مجدداً از سال گذشته هدایت تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال ایران را برعهده گرفت.

خسروی افزود: در مورد سطح فنی این مربی با دانش هیچ شکی نیست. وی در بالاترین سطوح کار کرده است و به راحتی می‌تواند در کشورهای دیگر مربیگری کند ولی تنها هدفش از برعهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال بانوان ایران، کمک به تیم ملی ایران است و دوست دارد نام ایران در فوتبال بانوان جهان بدرخشد.

وی اظهار کرد: امسال در دو تورنمنت جهانی روسیه و ایتالیا جهت کسب آمادگی در رقابت‌های آسیایی میانمار با خسرویار شرکت کردیم که در روسیه توانستیم مقام سوم را نیز به‌دست آوریم. در مسابقات ایتالیا که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد در بازی مقابل آمریکا به دلیل فشار زیاد بازی از ناحیه زانوی پای راست دچار اسیب‌دیدگی شدم و بیش از یک ماه از تمرینات دور بودم و اما با کمک محمد سلطانی، مربی‌ام در اصفهان، تلاش پزشکان و هماهنگی کتایون خسرویار، مراحل درمان و بازتوانی را سپری تا دوباره به میدان برگردم و در حال حاضر در اوج آمادگی قرار دارم.

بازیکن ملی‌پوش فوتبال اصفهان در مورد اهداف خود در فوتبال و آینده ورزشی‌اش، اظهار کرد: اهدافم را پله‌ پله طی می‌کنم و از الان نمی‌گویم که می‌خواهم بهترین جهان شوم. یکی از اهداف امسالم درخشیدن در بازی‌های آسیایی میانمار و همچنین درخشش در پیراهن ذوب آهن در مسابقات لیگ برتر است. البته همیشه در مسابقات لیگ می‌درخشم اما به‌خاطر سن کمی که دارم دیده نمی‌شدم و امسال این هدفم را خیلی جدی دنبال می‌کنم.

خسروی در مورد حضورش در تیم ذوب آهن، گفت: دو سال است در مسابقات لیگ برتر با تیم ذوب آهن حضور دارم که جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر نیز شناخته شده‌ام، از تیم‌های مختلفی پیشنهاد دارم اما اولویت اولم همیشه ذوب آهن است امیدوارم امسال شرایط تیم خوب باشد چراکه هدف ما قهرمانی است. سال گذشته به دلیل وجود برخی مشکلات و ناهماهنگی‌ها نیم‌فصل دوم استارت تیم را زدیم و مقابل مدعیان ایستادیم و در نهایت پنجم شدیم ولی نتوانستیم خودمان را اثبات کنیم.

به گزارش ایمنا، فاطمه شبان، مرضیه فیضی، زهرا کمالی، شیرین روحانی، زهرا غریب‌زاده و ملیکا قاسمی دیگر بازریکنان اصفهانی هستند که در اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال دختران کشورمان برای حضور در رقابت‌های مقدماتی آسیا حضور دارند.

کد خبر 346696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.