شیاطین سرخ با گلباران تونس صدرنشین ماندند

تیم ملی بلژیک با پیروزی پرگل برابر تونس به صدرنشینی خود در گروه G جام جهانی ادامه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز رقابت‌های دور دوم گروه G جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های بلژیک و تونس در ورزشگاه اسپارتاک شهر مسکو به مصاف هم رفتند که در این دیدار بلژیک به راحتی و با نتیجه ۵ بر دو به پیروزی رسید.

گل‌ها: آزارد (دقایق ۶ و۵۰)، لوکاکو (دقایق ۱۶ و ۴۵+۴) و باتشوایی (دقیقه ۹۰) از بلژیک؛ برون (دقیقه ۱۸) و خضری (دقیقه ۹۰+۳) از تونس

اخطار: ساسی (دقیقه ۱۴) از تونس

بلژیک: کورتوا، توبی الدرویرلد، ورتونگن، منیر، بویاتا، ویتسل، دی بروین، کاراسکو، لوکاکو (۵۹- فلینی)، آزارد (۶۸- باتشوای) و مرتنز (۸۵- تیلیمانس)

تونس: بن مصطفی، بن یوسف، مریاح، برون (۲۳- النقاز)، معلول، بدری، ساسی (۵۹- ساسی)، سخیری، خائوی، بن یوسف (۴۱- بن علوان) و الخضری

بلژیک بر خلاف دیدار قبلی برابر پاناما که یک نیمه برای رسیدن به گل صبر کرده بود در این دیدار کار را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۶ با پنالتی اِدِن آزارد از حریف آفریقایی خود پیش افتاد. ۱۰ دقیقه بعد لوکاکو روی یک فرار در عمق گل دوم را هم به ثمر رساند تا بلژیک خیلی زود از زیر فشار خارج شود.

تونس که بازی باز و رو به جلویی ادامه می‌داد بلافاصله گل نخست را روی یک ارسال و ضربه سر توسط برون به ثمر رساند اما قبل از سوت پایان نیمه اول روی اشتباهات مدافعان تونس، لوکاکو بار دیگر دروازه این تیم را باز کرد تا نیمه نخست با پیروزی ۳ بر یک بلژیک به پایان برسد.

تونس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد تا شاید از سنگینی شکست کم کند اما در حالی که در اوج حملاتش بود ادن آزارد روی یک ضد حمله در دقیقه ۵۱ گل چهارم را هم برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. بلژیک در ادامه و تا پایان بازی موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت که تنها یکی از آنها توسط باتشوایی در دقیقه ۹۰ تبدیل به گل شد.

تونس نیز در ثانیه‌های پایانی بازی توسط خضری موفق به باز کردن دروازه بلژیک برای بار دوم شد تا بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به پایان برسد.

بدین ترتیب بلژیک با این پیروزی پرگل ۶ امتیازی شد و با تفاضل گل مثبت ۶ مقتدرانه در صدر گروه قرار بگیرد.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه فردا تیم‌های انگلیس و پاناما به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 346650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.