اصناف اعتماد مردم را در خرید کالاهای ایرانی جلب کنند

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: اصناف اعتماد مردم را با عرضه کالاهای با کیفیت داخلی در خرید کالاهای ایرانی جلب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام  حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به روز اصناف به جایگاه کسبه در اسلام و نظام اقتصادی اظهار کرد: کسبه همواره مورد توجه بزرگان دینی و آموزه های اسلامی بوده اند و جایگاه آن ها در نظام اقتصادی هر جامعه ای غیرقابل انکار است.

وی افزود: عرضه کالای ایرانی در بازارهای داخلی به رونق تولید و رشد اقتصادی جامعه می انجامد و اصناف اعتماد مردم را با عرضه کالاهای با کیفیت داخلی در خرید کالاهای ایرانی جلب کنند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون نحوه برخورد کسبه با مردم را مهم عنوان کرد و گفت: رفتار صحیح و منصفانه کسبه با مردم رشد و پیشرفت اقتصادی و همچنین رونق بازار کمک می کند و برکت و رحمت پرودگار را نیز با گردش اقتصادی همراه خواهد کرد.

وی مردم را نیز به حمایت از اصناف و خرید کالا از فروشگاه های محلی و منطقه ای توصیه کرد و گفت: مردم در خرید کالاهای مورد نیاز خود از اصناف محله و شهرستان خرید کنند و با انجام خرید و پرداخت وجه مانع از شکست اقتصادی اصناف شوند.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به خطبه های نماز عید فطر و سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین ملت ایران است و تمامی مسئولان کشور در رده های مختلف با تلاش و پیگیری و تدبیر خود در رفع مشکلات و ایجاد امیدواری مانع از تحقق اهداف دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شوند.

وی وحدت و انسجام بین اقشار مختلف و همدلی بین مردم و مسئولان را مهم دانست و یادآورشد: ایجاد تفرقه و نارضایتی بین مردم و مسئولان از دیگر تئوری های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است که تقویت وحدت و انسجام در بین مردم و سایر بخش های نظام مانع از بروز مشکلات اجتماعی خواهد شد.

خطیب جمعه تیران با بیان اینکه بعضی از افراد در درون کشور به دنبال ارتباط با آمریکا و پذیرش بدون شرط دستورات رییس جمهور این کشور هستند، تصریح کرد: رابطه با آمریکا حقارت، جنگ، بدبختی و ذلت برای کشور را به همراه دارد که این موضوع در مدل های مختلف کشورها از جمله عربستان شاهد هستیم.

کد خبر 346557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.