از مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان چه خبر؟

توزیع یکسان و عادلانه خدمات و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان از ملزومات مدیریت شهری برای رسیدن به توسعه پایدار است، بر همین اساس پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی در دستور کار شهرداری‌های مناطق ۱۵‌گانه قرارگرفته است.

به گزارش ایمنا: در سال جدید مسئولان برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی برای ارتقاء سطح خدمت‌رسانی به مردم، ارتقا کیفیت زندگی در محلات و افزایش رفاه شهروندان در دست اجرا دارند، از این‌ رو به سراغ شهرداری های‌ مناطق ۱۵‌گانه اصفهان رفتیم تا جویا شویم امسال در کوچه‌پس‌کوچه‌های نصف جهان چه می‌گذرد؟

پیاده راه سازی چهارباغ از انقلاب تا آمادگاه تا اواخر تیرماه تکمیل می شود

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: پروژه پیاده‌راه سازی شرقی چهارباغ پیرو مباحث قبل در حال انجام است، برای این پروژه سه فاز تعریف شد که دو فاز آن در سال گذشته به اتمام رسید.

حسین کارگر افزود: پیاده‌راه سازی میدان امام حسین(ع) تا آمادگاه انجام شده و فاز پایانی از میدان انقلاب تا خیابان آمادگاه با توجه به اینکه بخشی در اختیار مترو بوده، با همکاری سازمان قطار شهری در حال انجام است و تا اواخر تیرماه به اتمام می‌رسد.

وی ادامه داد: فاز سه پیاده راه سازی ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، بعد از پیاده‌راه سازی مسیر عبور خودروها، ساماندهی پیاده رو جلوی مغازه‌های چهارباغ نیز در دستور کار قرار گرفت، از این رو با شرکت‌های خدماتی هماهنگی لازم برای جابه جایی تأسیسات انجام و کار آغاز شده است.

پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه پردیس هنر آبشار

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان در خصوص پروژه های فعال این منطقه اظهار کرد: پروژه پردیس هنر در محل سابق شهربازی آبشار در دست اجرا است و تاکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت داشته است.

محمدرضا برکت با بیان اینکه این پروژه در فضایی به مساحت ۷۵ هزار مترمربع احداث می شود، افزود: ۱۵ میلیارد تومان از منابع اعتبارات منطقه ۶ برای این پروژه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: فاز اول این پروژه شامل جاده ورودی، جاده VIP، برکه ها و آبشار، فرش گل، دالان بهشت و پارکینگ است که در نیمه نخست سال‌ ۹۶ تکمیل شد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر نیز فاز دوم این پروژه شامل سالن آمفی تئاتر، گلخانه، آبنمای مرکزی، جاده اصلی، آبنمای پلکانی، باغ گل رز، کافی شاپ و رستوران در دست اجرا است.

زیباسازی فضاهای شهری منطقه ۸

مدیر منطقه ۸  شهرداری اصفهان در خصوص پروژه های فعال اظهار کرد: در راستای زیباسازی فضاهای شهری تعداد ۴۰۰ تابلوی دیوارکوب و شماره گذار در خیابان های طاهرزاده، عادل پور، ابونعیم، شهبازی، خلیفه سلطانی، گلخانه، نوبهار و خانه اصفهان با هزینه ۷۰ میلیون تومان در حال نوسازی است.

 رسول هاشمیان با اشاره به احداث یک ایستگاه آتش نشانی در این منطقه افزود: ایستگاه آتش نشانی جدید در خیابان خداداد امینی با اعتبار دو میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی اضافه کرد: کلکتور انتقال آب به فضای سبز منطقه با بودجه بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، احداث پارک فردوان با هزینه ۲۶۰ میلیون تومان و پارک باغ گله با اعتبار۸۱۰ میلیون تومان در دستور کار این منطقه قرار دارد.

احداث دو ورزشگاه در منطقه ۱۴

مدیر منطقه ۱۴شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه های این منطقه در سال جاری گفت: ورزشگاه عمان سامانی با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان و مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در محله عمان سامانی و ورزشگاه ارزنان با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد تومان و متراژ دو هزار و ۷۰۰ متر مربع در دستور کار است.

علی شمسی افزود: لکه گیری و آسفالت معابر منطقه ۱۴ نیز با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد تومان از تیرماه آغاز می‌شود.

کد خبر 346542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.