صعود خروس ها با حذف پرو مسجل شد

تیم ملی فرانسه با پیروزی برابر پرو صعود خود را به مرحله حذفی مسجل کرد و امیدهای پرو را برای ماندن در جام، قبل از بازی آخر از بین برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه C جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های فرانسه و پرو در ورزشگاه اکاترینبورگ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود فرانسه به پایان رسید.

گل‌: کلیان ام باپه (دقیقه ۳۴) برای فرانسه

اخطار: بلایز ماتوئیدی(دقیقه ۱۶) و پل پوگبا(دقیقه ۸۶) از فرانسه؛ پائولو گوئررو(دقیقه ۲۳) و پدرو آکینو (دقیقه ۸۱) از پرو

فرانسه: هوگو لوریس، رافائل واران، ساموئل اومتیتی، بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، پل پوگبا، انگولو کانته، کیلیان امباپه(۷۵- عثمان دمبله)، بلیز ماتوئیدی، آنتون گریزمان (۸۰- نبیل فکر) و اولیویه ژیرو

پرو: پدرو گایسه، کریستین راموس، آلبرتو رودریگس(۴۶- اندرسون سانتاماریا) ، لوئیس آدیونکولا، میگل ترائوکو، پدرو آکینو، یوشیمار یوتون(۴۶- جفرسون فارفان) ، آندره کاریو، ادریسون فلورس، کریستین کوئوا (۸۲- رائول روئیدیاز) و پائولو گوئررو

فرانسه پس از نمایش متزلزل در دیدار قبلی برابر استرالیا به دنبال یک پیروزی راحت‌تر برابر پرو بود تا صعود خود را قطعی کند. شاگران دشام در نیمه نخست بازی را با سرعت بالا و حمله‌های سریع دنبال کردند و در دقیقه ۳۴ روی یکی از چند حمله خطرناک خود توسط کلیان ام‌باپه به گل رسیدند.

پرو که نمی‌خواست خیلی زود با دو شکست متوالی حذف شود در نیمه دوم فشار زیادی آورد تا شاید با زدن یک گل و به تساوی کشاندن بازی شانس خود را برای صعود در روز آخر مسابقات حفظ کند. اما فرانسه حرفه‌ای‌تر از رقیب عمل کرد و با کنترل بازی موفق به حفظ ۳ امتیاز شد تا با ۶ امتیاز به صدرنشینی در گروه C ادامه دهد.

در این گروه دانمارک با ۴ امتیاز دوم است و استرالیا با یک امتیازی که امروز گرفت در رده سوم قرار گرفت. در روز پایانی مسابقات این گروه فرانسه به مصاف دانمارک می‌رود و استرالیا برابر پرو قرار می‌گیرد.

کد خبر 346519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.