اولین امتیاز استرالیا با تساوی برابر دانمارک

دیدار تیم‌های دانمارک و استرالیا با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه اولین دیدار دور دوم در گروه C بین دانمارک و استرالیا در ورزشگاه سامارا ورزشگاه شد.

گل‌ها: کریستین اریکسن (دقیقه ۷) برای دانماک؛ مایل یدیناک (دقیقه ۳۷- پنالتی)

اخطار: یوسف یوراری پولسن (دقیقه ۳۷) و پیونه سیستو (دقیقه ۸۴) از دانمارک

دانمارک: کاسپر اشمایکل، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، هندریک دالسگارد، ینس استریگر لارسن، توماس دلینی، کریستین اریکسن، لاسه شونه، یوسف یوراری پولسن (۵۹- مارتین برایتوایته)، پیونه سیستو و نیکولای یورگنسن (۶۸- آندریاس کورنلیوس(

استرالیا: متئو رایان، ترنت سینسبوری، مارک میلیگان، جاش ریزدون، عزیز بهیچ، مایل یدیناک، آرون موی، تام روجیچ (۸۲- جکسون ایروین)، متئو لکی، رابی کروسه (۶۸- دنیل ارزانی) و آندرو نابوت (۷۵- تامی یوریچ(

دانمارک که در دیدار قبلی برابر پرو به پیروزی رسیده بود در این دیدار هم بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۷ روی یک حرکت ترکیبی با شوت "اریکسن" از درون محوطه جریمه به گل رسید. شاگردان هاریدی که خیلی زود از حریف خود پیش افتاده بودند در ادامه بیشتر به بازی تدافعی روی آوردند و استرالیا که پس از باخت به فرانسه دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش زیادی کرد. حملات استرالیا اما قبل از سوت پایان نیمه اول به ثمر نشست و این بار به لطف کمک داور ویدئویی برای این تیم اعلام پنالتی شد تا "یدیناک" در دقیقه ۳۷ بازی را به تساوی بکشاند.

دو تیم در نیمه دوم هم بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و با وجود اینکه فرصت‌های نسبتاً خوبی را برای گلزنی به وجود آوردند اما بازی را تساوی یک بر یک به پایان رساندند تا روز آخر بازی‌های این گروه تیم‌های صعود کننده گروه C را مشخص کند.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم های فرانسه و پرو به مصاف هم می روند.

کد خبر 346515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.