کشف ۱۲ دستگاه پراید مسروقه در اصفهان/ برادران سارق احشام دستگیر شدند

کشف ۱۲ دستگاه پراید مسروقه در اصفهان و دستگیری دو برادر به اتهام سرقت احشام از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی ، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس، با شناسایی صفحه ای با عنوان "فروش داروهای نایاب" بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول گفت: با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی و تلاش شبانه روزی کارشناسان این پلیس عامل ایجاد صفحه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: متهم که منزل خود را محل فروش و توزیع انواع داروهای غیر مجاز کرده بود در بازرسی های انجام شده شناسایی و داروهای غیرمجاز وی توقیف شدند.

سرهنگ مرتضوی در پایان هشدار داد:تبلیغ و فروش دارو در فضای مجازی جرم بوده و پلیس با افرادی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازند با قاطعیت برخورد می کند، همچنین به شهروندان توصیه کرد برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان، حتماً داروهای مورد نیاز و اقلام بهداشتی را از مراکز قانونی و داروخانه های معتبر تهیه کنند.

سارق زورگیر حین سرقت دستگیر شد

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی اصفهان گفت: ماموران گشت پلیس اصفهان حین گشت زنی در منطقه مربوطه متوجه شدند فردی در حال ضرب وشتم یک نفر می باشد که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه سارق زورگیر به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد، تصریح کرد:در این رابطه پرونده تشکیل و سارق خشن جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انهدام باند افیونی با ۱۰۹ کیلوگرم حشیش و تریاک در اصفهان

سرهنگ "سید تقی حسینی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند از سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای از جنوب کشور به استان اصفهان است، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در یکی از ورودی های جنوبی استان اصفهان ۲ دستگاه سواری پژو و یک سواری پراید متعلق به قاچاقچیان شناسایی و در یک عملیات هم‌زمان متوقف شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ۹۹ کیلوگرم حشیش در بازرسی از سواری پژو و ۱۰ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از سواری پراید کشف شد.

سرهنگ حسینی اضافه کرد: در مجموع ۱۰۹ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد افیونی کشف، ۴ سوداگر مرگ دستگیر و ۳ دستگاه خودروی سبک از قاچاقچیان توقیف شد.

دستگیری برادران سارق با ۴۶ رأس دام سرقتی

سرهنگ "رجبعلی مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان "شاهین‌شهر" گفت: در پی سرقت تعداد ۴۶ رأس دام از یک دامداری دریکی از روستاهای اطراف "شاهین‌شهر" بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت .

وی با بیان اینکه مأموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند ۳ سارق را که با یکدیگر برادر بودند شناسایی و دستگیر کنند، ادامه داد:افراد دستگیرشده به سرقت ۴۶ رأس دام از یک دامداری اعتراف کردند.

سرهنگ مختاری با اشاره به اینکه احشام سرقتی به مالک بازگردانده شدند اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف ۴ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در نجف آباد

سرهنگ "محمد رضا خدا دوست، فرمانده انتظامی نجف آباد، در تشریح این خبر با خبرنگار پایگاه خبری پلیس مصاحبه کرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان "نجف آباد" حین گشت زنی در منطقه مربوطه به ۲ دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آنها را استعلام کردند.

سرهنگ با بیان اینکه در استعلام بعمل آمده مشخص شد این وسایل نقلیه مسروقه هستند که بلافاصله آنها را توقیف کردند، اضافه کرد:وسایل نقلیه کشف شده پس از طی مراحل قانونی به مالکان آنها بازگردانده شد .

عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید

سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد : ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز مأموران پلیس‌راه "سمیرم-شهرضا" از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با تراکتور در محور "حنا" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی کودکی ۴ ساله که سرنشین وانت بود فوت و یک خانم نیز از دیگر سرنشینان این خودرو به شدت مجروح شد .

سرهنگ کریمی بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای پلیس‌راه "سمیرم-شهرضا" عدم توجه به جلو توسط راننده تراکتور اعلام‌شده است .

فردی که با تهدید انتشار تصاویر خصوصی قصد اخاذی داشت دستگیر شد

سرهنگ رجبعلی مختاری، فرمانده انتظامی شاهین شهر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشاناس فلش مموری خودروی آنها را که حاوی عکس ها و فیلم های خصوصی و خانوادگی بوده است را سرقت و با تماس های مکرر ، آنها را تهدید به انتشار می کند بررسی موضوع، در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند با شگردهای خاص پلیسی این فرد را شناسایی و با ترفندی خاص دستگیر کنند.

سرهنگ مختاری با اشاره به کشف کلیه فیلم ها و عسکهای خانوادگی شاکی در گوشی و لب تاب این متهم خاطر نشان کرد :در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

تصادف تریلر با پراید در محور "شاهین شهر-کاشان"

سرهنگ حسین پور قیصری، رییس پلییس راه استان اصفهان: روز گذشته مأموران پلیس‌راه "شاهین شهر-کاشان" از تصادف یک دستگاه پراید با تریلر فائو در این محور مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی دختر ۹ ساله‌ای که سرنشین پراید بود فوت و راننده و دیگر سرنشین پراید مجروح شدند.

سرهنگ پور قیصری بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای پلیس‌راه "شاهین شهر-کاشان" عدم توجه به جلو توسط راننده تریلر اعلام‌ شده است.

کشف ۱۲ دستگاه پراید مسروقه در اصفهان

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در نتیجه اجرای طرح ضربتی پلیس اصفهان برای مقابله با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت ۱۲ دستگاه خودرو پراید طی ۲۴ ساعت گذشته کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متاسفانه اکثر مالباختگان به توصیه های پلیس در رابطه با مجهز کردن خودرو های خود به وسایل بازدارنده سرقت توجه نکرده اند .

وی تصریح کرد:با شناسایی مالکان وسایل نقلیه و تماس با آنان و اعلام کشف خودروی مسروقه ابراز خرسندی کرده که با دستور مقام قضائی پس از سیر مراحل قانونی این وسایل مسروقه مکشوفه تحویل مالکان خواهد شد.

کد خبر 346449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.