۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
عکس‌نگارِ ایران...

نمایشگاهی از آثار عکاسان معاصر سراسر ایران با موضوع‌های مختلف درباره تاریخ، معماری و جغرافیای ایران و با عنوان "عکس‌نگار" توسط گروه هنری گُمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احسان قاسمی به خبرنگار گفت: در نمایشگاه عکس "ایران‌نگار" مجموعه‌ای از بیش از ۸۰ عکس است که توسط ۸۴ هنرمند عکاس از سراسر ایران ازجمله اصفهان خلق شده‌اند.

وی با بیان اینکه موضوع عکس‌ها، طبیعت، معماری و جغرافیای ایران است، افزود: نمایشگاه عکس "ایران‌نگار" پیش از اصفهان در مشهد برگزار شده بود و قرار است در بسیاری از شهرهای ایران نمایش داده شود، ما نیز قبل از تهران این عکس‌ها را در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادیم و این نمایشگاه ۱۶ تیرماه نیز در نمایشگاه ارایه خواهد شد. این برای ما افتخاز است که پیش از تهران اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده‌ایم.

مدیر هنری گالری گُمان افزود: تصریح کرد: این نمایشگاه توسط گروه هنری گُمان برگزار شده است که "عطا رنجبر زیدانلو" نمایشگاه‌گردانی این مجموعه را به عهده دارد و همه عکس‌ها توسط عکاسان معاصر  ایران خلق شده‌اند.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه عکس "ایران‌نگار" جمعه یکم تیرماه ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و علاقمندن برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۱۲ تیرماه ساعت ۱۰ تا ۲۲ به نشانی خاقانی، بین وحید و خواجه پطروس، پلاک ۳۹۴ مراجعه کنند.

کد خبر 346433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.