پروژه‌های عمرانی شهرضا به پیمانکاران شهرستان واگذار می‌شود

شهرضا - رییس تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرضا از تأسیس شرکت تعاونی توسعه و عمران شهروندی، باهدف ایجاد شرایط مناسب برای واگذاری پروژه‌های عمرانی شهرضا به پیمانکاران این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مصطفی اباذری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت توسعه و عمران شهروندی شهرضا با هدف ایجاد تسهیلات مناسب برای واگذاری پروژه‌های عمرانی این شهرستان به پیمانکاران شهرضایی تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: تأسیس و توسعه فعالیت‌های این شرکت نیازمند همکاری و مشارکت همه مردم و مسئولان شهرستان است.

رییس تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرضا از واگذاری تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: مبلغ ۵۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به شهرستان واگذار شد که در این رابطه تاکنون طرح‌هایی به ارزش ۹۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

اباذری با بیان اینکه پنج میلیارد تومان اعتبارات مشاغل روستایی به شهرستان واگذار شده است، اظهار کرد: تاکنون طرح‌هایی به ارزش ۱۳ میلیارد تومان برای این منظور به کارگروه اشتغال استان معرفی شده است.

وی از هفت برابر شدن اعتبارات مشاغل خانگی این شهرستان خبر داد و افزود: میزان این اعتبارات یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که امکان واگذاری تسهیلات پنج تا ۱۵ میلیون در بخش کارفرمایی و تا ۱۰۰ میلیون در بخش مشاغل پشتیبان را فراهم کرده است.

رییس تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرضا تصریح کرد: به زودی بازارچه مشاغل خانگی شهرستان در مجتمع تجاری خلیج فارس راه‌اندازی می‌شود.

کد خبر 346417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.