دستورالعمل راهبردی زیباسازی شهر بازنگری می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح جامع زیباسازی با عنوان دستورالعمل راهبردی تصویب شد که در آن ضوابط زیباسازی شهر مطرح شده و بازنگری‌های مورد نیاز در دستورالعمل قبلی انجام می‌شود.

فتح الله معین در گفت وگو با خبرنگار ایمنا  با ارایه گزارش جلسه کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بررسی اولویت‌های ردیف‌های اعتباری بر اساس دستورالعمل اجرایی بودجه سال ۹۷ شهرداری در امور عمرانی و جاری از جمله برنامه‌های در دستور کار این جلسه بود.

وی در خصوص این طرح که در صحن علنی شورا مطرح خواهد شد، افزود: در این طرح اولویت بندی پروره‌ها به نحوی خواهد بود که پروژه‌ها از نظر اجرا دچار مشکل اعتباری نشوند و در موعد مقرر هم به پایان برسند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اولویت بندی طرح‌ها در جلسه تلفیق با حضور شهردار و معاونین شهرداری مطرح شد، گفت: بر این اساس زمان شروع پروره ها متفاوت خواهد شد تا مشکلات قبل را نداشته باشند و در این جلسه اولویت بندی پیشنهادی شهرداری مورد تایید قرار گرفت.

معین با تاکید بر اینکه شهرداری موظف شد در بازه زمانی سه ماهه پروژه‌ها را اولویت بندی و میزان پیشرفت آنها را به شورای شهر ارایه کند، افزود:  همچنین در این گزارش میزان جذب اعتبار و دلیل عدم شروع پروژه‌هایی که شروع نشده نیز مطرح شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تغییر نام طرح جامع زیباسازی شهری تصریح کرد: این طرح به دستورالعمل راهبردی تغییر نام یافت به طوری که یک دستورالعمل شورا در گذشته تصویب کرده بود که در آن برخی ضوابط زیباسازی وضعیت شهری از قبیل تابلوها، چراغ‌ها، کیوسک‌ها را مشخص کرده بود و به دلیل اینکه حدود سه سال از آن دستور العمل گذشته و ایراداتی در عمل به آن وارد شد همچنین به دلیل اینکه در بعضی موارد دستورالعمل و ضوابط را مشخص نکرده بود دوباره این طرح در شورا مطرح شد و قرار شد دستورالعمل مجددا تدوین و در بازه زمانی شش ماهه ارائه شود.

کد خبر 346412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.