نوروزی: "ایمنا" راهی برای معرفی اصفهان به دنیا است

شهردار اصفهان گفت: در دو سفری که به شهرهای کراکوف و پاریس داشتم سفرای جمهوری اسلامی ایران در این کشورها تاکید داشتند که اخبار اصفهان را از ایمنا دنبال می کنند و این نشان می دهد تیم رسانه ای این خبرگزاری به خوبی به رسالت خود عمل کرده و مسئولیت سنگینی برای معرفی اصفهان در عرصه های بین المللی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی شب گذشته و در نخستین روز از دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اصفهان در غرفه خبرگزاری ایمنا حضور یافت. وی در این بازدید بر انتشار اخبار اصفهان در خبرگزاری ایمنا به زبان انگلیسی تاکید کرد.

شهردار اصفهان با اشاره به بازتاب اخبار فارسی و انگلیسی ایمنا در سطح بین الملل گفت: در دو سفری که به شهرهای کراکوف و پاریس داشتم سفرای جمهوری اسلامی ایران در این کشورها تاکید داشتند که اخبار اصفهان را از ایمنا دنبال می کنند و این نشان می دهد تیم رسانه ای این خبرگزاری مسئولیت سنگینی برای معرفی اصفهان در عرصه های بین المللی دارد.

نوروزی انتشار اخبار مرتبط با اصفهان و ایران را به سایر زبان ها را ضروری دانست و تصریح کرد: پیام سفرا و اینکه اخبار اصفهان را از ایمنا دنبال می کنند نشان می دهد این رسانه در مسیر صحیحی قرار گرفته، جای خود را پیدا کرده است و روز به روز بهتر عمل می کند.

وی با بیان اینکه صفحه انگلیسی ایمنا باید تقویت شود، افزود: آنها صفحه انگلیسی ایمنا را رصد می کردند و معتقد بودند این صفحه می تواند راهی برای معرفی اصفهان به مردم سایر کشورها باشد.

کد خبر 346403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.