بازی ایران-اسپانیا را بر فراز صفه تماشا کنید

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان اعلام کرد: رقابت فوتبال ایران- اسپانیا از طریق تلویزیون شهری در ابعاد ۴۰ مترمربع و با کیفیت عالی در بلوار تله‌کابین صفه در محل پارکینگ شماره دو پخش می‌شود.

علی معینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به استقبال و همراهی شهروندان اصفهانی از پخش بازی فوتبال ایران – مراکش در صفه، پخش بازی دوم فوتبال ایران در جام جهانی مقابل اسپانیا نیز از پارک کوهستانی صفه پخش خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تجربه بازی اول امکانات بیشتری برای پخش بازی ایران-اسپانیا از پارک کوهستانی صفه پیش‌بینی شده است.

 مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان با بیان اینکه بازی امشب از طریق تلویزیون شهری ۴۰ مترمربعی پخش خواهد شد، ادامه داد: هم‌چنین امشب سه هزار صندلی برای استقرار شهروندان به همراه یک فضای باز برای ایستادن و یا نشستن خانوادگی افراد پیش بینی شده است.

معینی هدف از پخش فوتبال از طریق تلویزیون شهری صفه را ایجاد نشاط اجتماعی بین شهروندان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در بازی ایران- مراکش همه شهروندان اعم از زن و مرد به صورت خانوادگی در یک فضای هیجانی به دور از هر گونه تنش بازی فوتبال را تماشا کردند و این الگویی است برای اینکه خانواده‌ها در کنار یکدیگر بتوانند در ورزشگاه و در یک محفل عمومی از دیدن فوتبال لذت ببرند.

کد خبر 346392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.