روسیه یاران صلاح را هم از دم تیغ گذراند

تیم ملی روسیه با پیروزی پرگل برابر مصر در یک قدمی صعود به مرحله بعد جام جهانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز دور دوم رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در گروه A تیم‌های روسیه و مصر در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف هم رفتند و روسیه توانست با پیروزی ۳ بر یک تا حدود زیادی صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.

گل‌ها: فتحی (گل به خودی- دقیقه ۴۷)، چریشف (دقیقه ۵۹) ، ژیوبا (دقیقه ۶۲) برای روسیه؛ محمد صلاح (دقیقه ۷۳- پنالتی) برای مصر

اخطار: اسمولوف از روسیه؛ محمود ترزگه از مصر

روسیه: آکینفیف، فرناندز، کوتپوف، ایگناشوویچ، ژیرکوف (۸۶-کودریاشوف)، گازینسکی، زوبنین، سمدوف، گولووین، چریشف (۷۴-کوزیائف)، ژیوبا (۷۹-اسمولوف)

مصر: محمد الشناوی، احمد فتحی، علی گبر، احمد حجازی، محمد عبدالشافی، محمد الننی (۶۴-وردا)، تارک حامد، محمد صلاح، السید، محمود ترزگه (۶۸-صبحی)، مروان محسن (۸۲-کهربا)

مصر که برای زنده نگه داشتن امید به صعود از گروه نیاز به پیروزی برابر روسیه داشت بازی را هجومی و باز دنبال کرد اما در سوی دیگر روسیه با بازی منطقی در نیمه نخست بازی را بدون گل به پایان رساند.

در نیمه دوم روسیه بازی را طوفانی آغاز کرد و با گل به خودی دقیقه ۴۷ فتحی، مدافع مصر پیش افتاد. مصر که پس از این گل از هم پاشید در دقایق ۵۹ و ۶۲ نیز دو بار دیگر توسط چریشف و ژیوبا دروازه‌اش باز شد تا مصر در نزدیک به ۱۵ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم همه چیز را از دست رفته ببیند. البته مصر در دقیقه ۷۳ با ضربه پنالتی محمد صلاح اختلاف را به دو گل رساند تا از تلخی شکست بکاهد.

روسیه که در بازی نخست خود نیز با ۵ گل عربستان را شکست داده بود حالا در صورت مساوی یا شکست عربستان برابر اروگوئه در بازی فردا صعودش به مرحله بعد قطعی می‌شود. این اتفاق همچنین باعث حذف یاران محمد صلاح نیز خواهد شد.

دیگر دیدار این گروه در دور دوم مرحله گروهی فردا از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه بین اروگوئه و عربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 346379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.