سنگال طلسم آفریقایی‌ها را شکست/ شگفتی‌های گروه H تکمیل شد

تیم ملی سنگال با پیروزی برابر لهستان به روند بدون امتیاز تیم‌های آفریقایی پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین دیدار دور نخست مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه و در چارچوب مسابقات گروه H تیم‌های سنگال و لهستان در ورزشگاه اسپارتاک مسکو به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک سنگال به پایان رسید.

گل‌ها: کریچویاک (دقیقه ۸۶) برای لهستان؛ سیونک (گل به خودی- دقیقه ۳۷) و نیانگ (دقیقه ۶۰) برای سنگال

اخطار: کریچویاک از لهستان؛ گانا و سانه از سنگال

سنگال: خدیم ان دیائه، کالیدو کولیبالی، یوسف سابالی، موسا واگو، گانا، سلیف سانه، بادو اندیایه (۸۷- کویاته)، مامه دیوف (۶۲- ان دویه)، سادیو مانه، اسماعیل سار و ام بایه نیانگ (۷۵- کوناته)

لهستان: ووزچیک شزنی، میشال پازدان، لوکاس پیزچک (۸۳- برژینسکی)، تیاگو سیونک، گری گور کریچوویاک، کمیل گروسیچگی، ماسیج ریبوس، یاکوب بلاژیکوفسکی (۴۶- بدنارک)، پیوتر زیلنسکی، آرکادیوژ میلیک (۷۳- کووناکی) و روبرت لواندوفسکی

هرچند پیش بینی می‌شد لهستان کار راحتی در این دیدار داشته باشد اما سنگال از همان ابتدای کار فراتر از انتظار ظاهر شد و بازی را در دست گرفت تا اینکه در دقیقه ۳۷ با گل به خودی سیونک از حریف اروپایی خود پیش افتاد. سنگال در نیمه دوم برای دفاع از گل زده خود فشرده‌تر بازی کرد و چشم به ضد حملات برای بیشتر کردن اختلاف داشت که البته در این امر هم موفق بود در دقیقه ۶۰ توسط نیانگ گل دوم خود را هم به ثمر رساند.

لهستان که نمایش ضعیفی برابر سنگال داشت در دقیقه ۸۶ با شوت کریچویاک اختلاف را به حداقل رساند اما این برای عدم شکست لهستان کافی نبود.

بدین ترتیب سنگال بر خلاف سایر تیم‌های آفریقایی در پایان دور نخست مرحله گروهی به پیروزی رسید تا مانند ژاپن بخت مناسبی برای صعود داشته باشد.

کد خبر 346368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.