معین: گردشگری، پیوندهای بین مردم را احیا می‌کند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری این مناسبت‌ها، پیوندها را بین مردم احیا می‌کند و اکثر کشورهای دنیا در مسیر راه ابریشم با تبادل علم و دانش، مسیر پیشرفت را در پی گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه_ ۲۹ خردادماه_ در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم اصفهان در حوزه گردشگری به جایگاهی در خور عظمت این شهر برسد.

وی با اشاره به پهنه تمدنی فارسی‌زبانان در این منطقه، خاطرنشان کرد: در سال‌های اول فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی، وزیر راه و ترابری وقت این این کشور، گفت، من اگر اصفهان و شیراز را ببینم و زنده نباشم آرزو به دل نمرده‌ام.

رییس شورای اسلامی اصفهان گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی، پیوندها را بین مردم احیا می‌کند، اکثر کشورهای دنیا در مسیر راه ابریشم با تبادل علم و دانش، مسیر پیشرفت را در پی گرفتند که امروزه نیز این رویه ادامه دارد.

معین با اشاره به اهمیت گردشگری طبیعت در اصفهان تصریح کرد: صحراها، کویر و حاشیه زاینده‌رود بخشی از میراث طبیعی است که باید در توسعه گردشگری استان و شهر اصفهان مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 346360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.