نوروزی: گردشگری پایدار در خدمت حال و آینده است

شهردار اصفهان گفت: گردشگری پایدار، طبیعت و فرهنگ را حفظ می کند، نگاه توسعه‌ای دارد و در خدمت حال و آینده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه_ ۲۹ خردادماه_ در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور میهمانان خارجی و سفیر تاجیکستان، گفت: امیدواریم برگزاری چنین نمایشگاهی دستاوردهای درخوری برای اصفهان داشته باشد و امکانات و اقتصاد  این استان در این مسیر استفاده شود.

شهردار اصفهان با تاکید بر لزوم حرکت به سمت گردشگری پایدار ادامه داد:  گردشگری پایدار، طبیعت و فرهنگ را حفظ می کند. نگاه در این نوع گردشگری فقط به امروز نیست. گردشگری پایدار نگاه توسعه‌ای دارد و در خدمت حال و آینده است.

نوروزی با بیان اینکه خوشبختانه اصفهان به شهرهای خلاق جهان پیوسته و در شبکه شهرهای خلاق یونسکو ثبت شده و توانسته نقش خوبی را ایفا کند، تصریح کرد: در اجلاس شبکه شهرهای خلاق لهستان۲۵۰ شهر شرکت داشتند و  پیام اصفهان را شنیدند و فرصتی طلایی برای رونق صنعت گردشگری فراهم شد.

شهردار اصفهان افزود: تکرار این نمایشگاه‌ها و حضور دوستانی از کشورهای دیگر و اعزام تورها، می‌تواند در زمینه کارآفرینی و اشتعال نقش موثری داشته باشند.

کد خبر 346359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.