اله‌یاری: نمایشگاه ملی گردشگری فرصتی برای بازاریابی است

مدیر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان در زمینه طبیعت‌گردی رتبه اول را دار است، گفت: باید بازاریابی در بازارهای جدید گردشگری به ویژه در جنوب تاجیکستان و آذربایجان را به دلیل حوزه مشترک تاریخی و فرهنگی افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریدون اله‌یاری در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان که بعد از ظهر امروز سه‌شنبه_ ۲۹ خردادماه_ در محل دایمی نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل تاریخی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه برگزاری نمایشگاه این است که در وهله اول زمینه تبادلات تجربه در حوزه گردشگری ایجاد شود، هم‌چنین یک فرصت برای بازاریابی است تا مخاطبین این حوزه را به خود جلب کنند.

 وی افزود: اصفهان در کنار همه ظرفیت‌ها و در کنار القاب مختلفی که دارد، در زمینه طبیعت‌گردی رتبه اول را دار است. اصفهان به‌دلیل تحت شعاع قرار گرفتن، باید این قابلیت‌ها را در گردشگری طبیعی پیدا کنند.

مدیر اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در هفت دوره برگزار شده و با سه سال وقفه دوباره فعالیت ‌های خود را ادامه داده که هر سال هم تحولی ایجاد کرده است.

اله‌یاری گفت: در اصفهان با توجه به این که مخاطبین سنتی بیشتری دارد، باید بازاریابی در بازارهای جدید گردشگری به ویژه در جنوب تاجیکستان و آذربایجان را به دلیل حوزه مشترک تاریخی و فرهنگی افزایش دهیم؛ این فرهنگ و تاریخ در حافطه تاریخی مردم مانده و مطمعن هستیم که در مقابل در ذهن مردم آذربایجان هم ماندگار شده است.

کد خبر 346358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.