کلمبیای ۱۰ نفره برابر سامورایی‌های آبی زانو زد

تیم ملی ژاپن با پیروزی برابر کلمبیا دومین تیم آسیایی پیروز جام بیست و یکم لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز رقابت‌های دور نخست گروه H جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های کلمبیا و ژاپن در ورزشگاه موردویا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک ژاپن به پایان رسید.

گل‌ها: خوان کوینترو (دقیقه ۳۹) برای کلمبیا؛ شینجی کاگاوا (دقیقه ۶- پنالتی) و یایا اوساکا (دقیقه ۷۳) برای ژاپن

اخطار: باریوس (دقیقه ۶۴) و خامس رودریگز (دقیقه ۸۶) از کلمبیا؛ کاواشیما (دقیقه ۹۰+۴) از ژاپن

اخراج: کارلوس سانچز(دقیقه ۳) از کلمبیا

کلمبیا: اوسپینا، موریلو، آریاس، موجیکا، داوینسون سانچز، کارلوس سانچز، کوادرادو (۳۰- باریوس)، لرما، کوینترو (۵۹-خامس)، فالکائو و ایزکیدرو (۷۰- باکا)

ژاپن: ایجی کاواشیما، مایا یوشیدا، جن شوجی، گوتوکو ساکای، یوتو ناگاتومو، ماکوتو هاسبه، گاکو شیبازاکی، جنگی هاراگوچی (۸۰- یاموگوچی)، تاکاشی اینوی، شینجی کاگاوا (۷۰- هوندا) و یویا اوساکو (۸۵- اوکازاکی)

مهم‌ترین اتفاق این دیدار در همان دقایق ابتدایی رخ داد جایی که پس از اشتباه داوینسون سانچز توپ به ژاپنی‌ها رسید و ضربه مهاجم ژاپن را کارلوس سانچز بازیکن کلمبیا با دست دور کرد تا در اولین موقعیت جدی مسابقه ژاپن صاحب ضربه پنالتی شود و هافبک دفاعی رقیب نیز اخراج شود.

شینجی کاگاوا با گل کردن این پنالتی ژاپن را پیش انداخت و در ادامه با بازی تدافعی قصد در حفظ پیروزی خود داشت اما تغییرات پکرمن، سرمربی کلمبیا در ادامه بازی تاثیرگذار بود و در دقیقه ۳۹ خوان کوینترو روی یک ضربه ایستگاهی بازی را به تساوی کشاند.

اما در نیمه دوم ژاپن که نمی‌خواست برابر تیم ۱۰ نفره کلمبیا امتیازی از دست بدهد با تمام قوا حمله کرد و روی یک کرنر با ضربه سر یویا اوساکا در دقیقه ۷۳ به گل رسید.

کلمبیا بعد از آلمان دومین تیم سید یک جام جهانی بود که در دور نخست گروهی شکست می‌خورد. در سوی دیگر ژاپن که در دوره قبلی جام جهانی ۴ بر یک مغلوب کلمبیا شده بود با این پیروزی بزرگ ضمن انتقام، شانس خود را برای صعود از گروه به شدت بالا برد.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه تیم‌های لهستان و سنگال به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 346352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.