تفرقه بین اقشار مردم و مسئولان، جامعه را با چالش روبه رو کرده است

تیران-رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: تفرقه و اختلافات بین اقشار مردم، احزاب و مسئولان، جامعه را با چالش روبه رو کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، آیت الله العظمی حسین مظاهری در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان تیران و کرون با تاکید بر وحدت و همدلی بین مسئولان در رده های مختلف همچنین در بین مردم اظهار کرد: جامعه نیازمند وحدت در بخش های مختلف و دوری از اختلاف انگیزی و تخریب یکدیگر است.

وی افزود: تفرقه و اختلافات بین اقشار مردم، احزاب و مسئولان، جامعه را با چالش روبه رو کرده و این اختلافات زمینه را برای تحقق اهداف دشمنان خارجی، منافقان داخلی و سودجویان فراهم ساخته است.

رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه اختلاف بین مردم و مسئولان از دیگر چالش های کشور است، تصریح کرد: باید ارتباط و همدلی بین مردم و مسئولان برقرار شود و مردم با همکاری در تحقق اعتلای جامعه مانع از کارشکنی ها و تفرقه شوند.

وی ادامه داد: دخالت بی جا و بدون اطلاع از قوانین و ایجاد شرایط نامناسب در کشور و حوزه تصمیم گیری نه تنها سود و منفعتی را به ملت ایران نمی رساند، بلکه مشکلات را دوچندان می کند.

آیت الله مظاهری با اشاره به خشکسالی های اخیر و مشکلات کشاورزان خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به مدیریت وضع موجود و همچنین تامین نیاز معیشت و زندگی کشاورزان تدبیری بیاندیشند و قشر زحمت کش کشاورز را از شرایط سخت مصون نگه دارند.

وی با اشاره به وجود مناطق محروم در کشور و استان اصفهان، اضافه کرد: باید تصمیم گیری جدی برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات انجام شود.

رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: در برخی از روستاهای شهرستان تیران و کرون نیز کمبودها و مشکلات وجود دارد و نیازمند برنامه ریزی بیشتری است.

وی تلاش مسئولان شهرستان تیران و کرون برای خروج از مشکلات را قابل توجه عنوان کرد و افزود: همبستگی و همدلی بین مسئولان از جنبه های مختلف برای تامین نیاز شهرستان مهم است.

کد خبر 346347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.