چتر امنیتی پلیس لنجان با پایش تصویری، گسترش یابد

لنجان-فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در شهرستان لنجان پایش تصویری وجود ندارد و این مسئله درخور شهرستان لنجان نبوده و بر همین اساس گام بعدی که باید آن را به جلو هدایت کنیم اجرای پایش تصویری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سردار مهدی معصوم بیگی در آیین افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان اظهار کرد: حوزه مربوط به مدیریت شهری حوزه ای درهم تنیده و به هم پیوسته است و بر همین اساس در مدیریت شهری نمی توانیم بسیاری از دستگاه ها را جدای از یکدیگر بدانیم و قطعا حوزه مربوط به خدمات عمومی، حوزه مربوط به شد آمدی در ترافیک و ... به یکدیگر متصل هستند و به هر میزان این اتصال و پیوستگی را تقویت کنیم می توانیم خدمات یکپارچه و موثرتری را به مردم ارایه خواهیم داد.

وی افزود: باید توجه داشت در اموری که نگاه مردمی و خدمت صادقانه به مردم وجود دارد و هرکجا منافع مردم اقتضا کند بدون تردید اولویت کار مردم قرار می گیرد و امروز شاهد نمونه عینی این مسئله هستیم تا مردم احساس بهتری به دریافت خدمات از پلیس راهور داشته باشند و این تصمیم مدیریت شهری زرین شهر براساس تحقیقات و گزارشات ارایه شده از نوع تصمیماتی که نگاه مردم محور را به همراه خود داشته و به عنوان یک عمل خیر از آن یاد خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: البته افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان آغاز یک حرکت است و ما امروز در مسیر انجام و پایان کاری قرار گرفته ایم که باید با همدلی و مشارکت این بخش را روان تر کرده تا امور مردم آسان‌تر انجام گیرد.

معصوم بیگی اضافه کرد: شهرستان لنجان به لحاظ ویژگی هایی که دارد یکی از شهرستان های مهم، تعیین کننده و پرتاثیر در استان اصفهان به شمار می آید و با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر مواصلاتی چند استان کشور و قرار گرفتن چندین کارخانه بزرگ همچون کارخانه ذوب آهن که قطب صنعت و اقتصادی کشور به شمار می آید می توان شهرستان لنجان را یکی از شهرستان های کاربردی استان اصفهان دانست.

وی عنوان کرد: شهرستان لنجان گلوگاه حساس توزیع آب استان به شمار می آید که بسیار مهم و پر تاثیر است از سوی دیگر وجود باغات مختلف این شهرستان را به عنوان قطب باغات استان نمایان می سازد که خود دارای اهمیت ویژه ای است و مجموع این مولفه ها پیام آور این بوده که شهرستان لنجان یکی از شهرستان های راهبردی در حوزه آرامش بخشی در نظم و امنیت استان اصفهان و ایفای نقش ملی به لحاظ وجود قطب صنعتی در دل آن به شمار می آید.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت های موجود در شهرستان لنجان نیاز است بیش از گذشته و بیش از آنچه که در همه ابعاد کار شده همدلی و هم افزایی را در این شهرستان تقویت کنیم و نمونه بارز این همدلی و هم افزایی نشستی است که امروز به بهانه افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان برگزار  شده است.

وی افزود: در شهرستان لنجان پایش تصویری وجود ندارد و این مسئله درخور شهرستان پرآوازه لنجان نبوده و بر همین اساس گام بعدی که باید آن را با همدلی آغاز کرده و آن را به جلو هدایت کنیم اجرای پایش تصویری بوده که تحقق این مهم در این شهرستان می تواند به الگوی دیگر شهرستان های استان مبدل شود.

معصوم بیگی تصریح کرد: استان اصفهان در حوزه جان باختگان تصادفات فوتی موتور سیکلت جایگاه خوبی ندارد و در انالیز و بررسی مولفات در حوزه تصادفات شاهد هستیم آمار ناشی فوت راکبان موتور سیکلت در کشور ۳۵ درصد بوده اما در استان اصفهان این آمار ۵۵ درصد را نشان نمی دهد که این مسئله زیبنده استانی که نماد فرهنگ تاریخ و تمدن  را به خود اختصاص داده نیست.

وی خاطرنشان کرد: بنده معتقد هستم با فوریت می توان این آمار را تغییر داد چراکه استان اصفهان از لحاظ  فرهنگی و رعایت قوانین و مقررات دارای جایگاه ممتازی است و این مسئله می تواند ما را در کاهش آمار تصادفات فوتی یاری کند.

کد خبر 346345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.