میموجی ها جای ایموجی ها را می گیرند!

کمپانی اپل به تازگی ودر در رویداد WWDC امسال، شکلک های جدید و هیجان انگیزی به نام میموجی را جایگزین ایموجی ها کرد که به کاربران اجازه می دهد از خودشان شکلک هایی با قابلیت بالا ایجاد کنند.

 به گزارش سرویس علمی ایمنا از technews اپل در سال گذشته ایموجی های جدید خود را برای برنامه های حاوی پیام در واتساپ و اینستاگرام و... معرفی کرد، اما به تازگی و در  iOS ۱۲، کاربران قادر به ایجاد شخصیت هایی به نام میموجی بر اساس مشخصات و شکل ظاهری خود خواهند بود.

این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که شکلکی را باتوجه به شکل ظاهری خود سفارش دهند. میموجی درواقع یک ویژگی جدید است که با به روز رسانی نرم افزاری iOS ۱۲ به بازار عرضه خواهد شد وب ه کاربران اجازه می دهد که نماد خود را سفارشی کنند. اپل Animojis را همراه با آیفون ایکس سال گذشته معرفی کرد که ویژگی جالبی برای این آیفون به حساب می آمد.

همه چیز درباره میموجی

 این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دوربین جلویی آیفون تصویر خود را اسکن کنند و شخصیتی سه بعدی را برای تقلید حرکات صورت و حرف ها و شخصیت های زندگی شان انتخاب کنند. Memojis ظاهر و احساس اولیه Animojis را دارد، اما به جای یک اسب شاخدار یا ربات، کاربران می توانند با توجه به ظاهر خود، شخصیتی را طراحی و ایجاد کنند. این ویژگی با آخرین نسخه به روز رسانی نرم افزار iOS ۱۲ در دسترس خواهد بودکه انتظار می رود در پاییز امسال همراه با آیفون های جدید عرضه شود. 

همان طور که در Keynote WWDC نشان داده شد، کاربران می توانند Memoji را با استفاده از برنامه پیام ها ایجاد کنند. روی آیکون برنامه Animoji کلیک کنید و سپس علامت " " را در ابتدای لیست کاراکترها قرار دهید. درواقع هنگامی که کاربران در تب ایجاد یادداشت هستند، می توانندعکسی را سفارش بدهند. کاربران با این میموجی های جدید می توانند رنگ پوست، شخصیت کارتونی، مو، چشم ها، لب ها، گوش ها، موهای صورت، لوازم جانبی مانند گوشواره، سرپا، عینک آفتابی و غیره را انتخاب کنند.

ایموجی ها و در ورژن جدید میموجی ها یا شکلک ها در واقع تصاویر مفهومی و صورتک هایی هستند که در پیام رسان ها و سایت های ژاپنی استفاده می‌شده‌ است و بعدها در سراسر جهان گسترش یافت.

ایموجی در واقع به معنای خط تصویری است. کلمه ایموجی به معنای (e) تصویر + (moji) شخصیت. این شکلک‌ها متعلق به فرهنگ ژاپنی هستند مثلاً خم شدن (برای عذرخواهی)، ماسک صورت و گل سفید یا گروهی از شکلک‌هایی که نمادی از غذاهای معروف هستند مانند نودل، سوشی و... مفاهیمی است که در فرهنگ ژاپنی دیده می شود.

کد خبر 346342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.