نقد و بررسی عکس با حضور "یاسر عرب" برگزار می‌شود

کمیته فنی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان از عکاسان دعوت کرده است تا با ارسال عکس، در جلسه نقد و بررسی عکس با حضور "یاسر عرب" شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از سوی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، جلسه نقد و بررسی آثار ارسالی اعضای این کانون با حضور "یاسر عرب" برگزار می‌شود. بر این اساس، فراخوان ارسال تک عکس و مجموعه عکس برای جلسه "نقد و بررسی آثار اعضا" با رویکرد آزاد منتشر شده و کمیته فنی از تمامی عکاسان(عضو و غیر عضو) دعوت کرده است تا با ارسال عکس، در این جلسه‌ کانون عکس اصفهان شرکت کنند. از میان عکس های ارسالی تعداد محدودی اثر توسط یاسر عرب انتخاب و در جلسه نقد و بررسی خواهد شد.

شرایط ارسال اثر

- ارسال حداکثر ۱۰ اثر تک‌عکس‌ و ۲ مجموعه عکس از عکس‌های ثبت شده با دوربین عکاسی یا تلفن همراه

- عکس‌ها باید عرض بیش ۱۵۰۰ پیکسل، بدون پاسپارتو و لوگو باشند.

- حداکثر حجم هر عکس ۱ مگابایت است(فایل زیپ مجموع ۱۰ عکس نباید بیش از ۱۰ مگابایت باشد)

موضوع عکس ها و نحوه ادیت آزاد است.

- علاقمندان تا ساعت ۲۴ روز ۲۹ خرداد مهلت دارند تا عکس‌های خود را به نشانی ایمیل  morteza.sh.۷۸@gmail.com و به صورت فایل زیپ شده در یک فولدر به نام ارسال کننده(با حروف انگلیسی) ارسال کنند. در داخل این فولدر، هر فایل با نام و نام خانوادگی شخص، خط تیره، اسم اثر(به فارسی با حروف لاتین) مانند نمونه ارسال شود.

- تا ۲۴ ساعت بعد از ارسال ایمیل، از سوی مسئول کمیته فنی، رسید دریافت ایمیل به نشانی ایمیل شما ارسال شود. در غیر این‌صورت عکس ها به دست کمیته فنی نرسیده است.

به گزارش ایمنا، علاقمندان برای حضور در جلسه نقد و بررسی آثار ارسالی اعضای کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، می‌توانند چهارشنبه ۳۰ خردادماه ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۳۰ به نگارستان امام خمینی(ره)، واقع در میدان فیض مراجعه کنند. هم‌چنین باید برای ثبت نام عدد یک را به شماره ۰۹۱۳۴۲۴۴۹۴۵ ارسال کنند.

کد خبر 346325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.