مردم برای گذر از آسیب‌ها نیازمند نشاط اجتماعی هستند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جامعه کنونی درگیر آسیب‌های زیادی است و مردم برای گذر از این آسیب‌ها نیازمند نشاط اجتماعی هستند.

کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن قدردانی از فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و به ویژه مدیرعامل مجتمع های سیاحتی، فرهنگی و تفریحی سپاهان در خصوص برگزاری برنامه‌های نشاط آور در سطح شهر اظهار کرد: جامعه کنونی درگیر آسیب‌های زیادی است و مردم برای گذر از این آسیب‌ها نیازمند نشاط اجتماعی هستند.

وی با بیان شهرداری اصفهان از ظرفیت‌های قابل توجهی برای ایجاد شادی و نشاط در جامعه برخوردار است، تصریح کرد: این در حالی است که در سال‌های گذشته از برای استفاده از این ظرفیت غفلت شده و امروز مدیریت شهری با به کارگیری نیروهای خلاق در بخش‌های مختلف استفاده بهینه از این فضاها را در دستور کار قرار داده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های شاد و نشاط ‌آور منجر به توسعه همبستگی اجتماعی برای رفع دغدغه‌های فکری، علمی و خانوادگی می‌شود، ادامه داد: همچنین برگزاری این دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها بخشی از نگرانی والدین در خصوص حفاظت از جوانان و نوجوانان در برابر آسیب‌های اجتماعی را کم کرده است و خانواده‌ها با حضور چشم‌گیر خود پاسخ مثبتی به این نوع برنامه‌ها داده‌اند.

وی با بیان اینکه اصفهان مهد فرهنگ و تمدن جهان اسلام بوده و از این رو توسعه فضای شادی و نشاط در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: شهرداری اصفهان با اجرای برنامه‌های فرهنگی در فضاهای روباز و رو بسته از جمله صفه، باغ غدیر، باغ نور، فرهنگسرای اسوه و ... توانسته شادی و نشاط را بین مردم اصفهان بازگرداند.

محمدی با تاکید بر اینکه در تمام برنامه‌های شهرداری شئونات اسلامی رعایت شده و با یک اطلاع‌رسانی ساده هزاران شهروند در این برنامه‌ها حضور یافتند، افزود: مردم در این برنامه‌ها هیجانات خود را تخلیه کرده و انرژی مثبت در شهر اصفهان جاری شد.

وی با بیان اینکه تعصبی که مردم نسبت به ارزش‌های دینی دارند موجب تقویت ویژگی‌های مثبت برنامه‌های شاد در اصفهان می‌شود، اضافه کرد: مردم با حضور در این نوع برنامه‌ها باورهای ارزشی خود را تقویت کرده و مهارت مراقبت از ارزش‌ها در کنار نشاط اجتماعی را می‌آموزند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نمایش فوتبال در فضای روباز منطقه صفه به همت مسئولان این مجموعه اقدامی شاخص در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در اصفهان است که مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفته است.

کد خبر 346317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.