تیم داری باشگاه ذوب آهن در پنج رشته برای بانوان

مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن گفت: به احتمال ۹۰ درصد امسال در رشته‌هایی که سال گذشته تحت پوشش باشگاه ذوب آهن بوده‌، تیمداری می‌کنیم.

پروانه شریف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد رشته‌های تحت پوشش باشگاه ذوب آهن در بخش بانوان در سال ۹۷، اظهار کرد: والیبال، والیبال نشسته، تنیس‌ روی میز، فوتبال و تیراندازی با کمان رشته‌هایی است که سال گذشته در بخش بانوان تحت پوشش باشگاه ذوب آهن بود. بسکتبال و هندبال که تا دو سال قبل جزو رشته‌های باشگاه ذوب آهن در بخش بانوان بود، سال گذشته و با نظر هیئت مدیره باشگاه حذف شد، تا الان برنامه‌ای برای اضافه شدن این دو رشته در سال ۹۷ نداریم و تصمیم‌گیری نهایی در این مورد نشده است.

 مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه تا به حال باشگاه ۱۰۰ در صد به ما اعلام نکرده است که کارمان را در حوزه بانوان شروع کنیم، گفت: بودجه سال ۹۷ باشگاه به طور قطعی مشخص نشده و فکر می‌کنم اواخر تیرماه بتوانم در خصوص این موارد صحبت کنم. شاید درصد خیلی جزیی افزایش داشته باشیم و شاید هم همان مبلغ سال گذشته باشد اما  فکر نمی‌کنم کاهشی در میزان بودجه امسال داشته باشیم.

شریف‌زاده در مورد اضافه شدن رشته جدید به جمع رشته‌های تحت پوشش باشگاه ذوب آهن در بخش بانوان، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم رشته جدیدی اضافه شود. کادر فنی و سرپرست و سرمربی تیم‌ها نیز تیرماه مشخص می‌شود و تا الان با هیچ کس در این رابطه صحبتی نکرده‌ایم.

کد خبر 346311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.