۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
چهارباغ به وقت جام جهانی

"چهارباغ به وقت جام جهانی" برنامه‌ای است با حضور هنرمندان و ورزشکاران و شاعران اصفهان که به دلیل همزمان شدن با جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، این نام به آن اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب‌های فوتبالیِ خانواده‌های ایرانی با آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۲۴ خرداد ماه آغاز و این رقابت‌ها بهانه‌ای برای دورهم نشینی و گپ و گفت جوانان و گذراندن ساعاتی خوش در کنار یکدیگر شده است.

پخش مسابقات ایران از تلویزیون شهری اصفهان نیز هیجان این رقابت‌ها را دوچندان کرده است. چندین مکان از جمله پارک کوهستانی صفه، چهارباغ عباسی و آمادگاه برای پخش این برنامه در نظر گرفته شده بود که در نهایت پخش مسابقات از چهارباغ عباسی ممکن نشد. در کنار این برنامه ها، برنامه اینترنتی چهارباغ با مجری‌گری الهام فرهمند، فوتبالیست ملی‌پوش اصفهانی با عنوان "چهارباغ به وقت جام جهانی" آغاز شد.

به گفته فرهمند "چهارباغ، ۱۳ قسمت دارد که قرار است همه بازی‌های فوتبال جام جهانی را به همراه یک میهمانان نمایش دهد. فرهمند نخستین بانوی ورزشکاری است که قرار شده تا برنامه ای را در مورد جام جهانی فوتبال اجرا کند. او در گفت و گو با ایمنا در مورد جزئیات "چهارباغ به وقت جام جهانی" و چگونگی انتخابش برای اجرای این برنامه توضیح داده است.

در مورد برنامه "چهارباغ " توضیح دهید.

برنامه "چهارباغ" که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تهیه و تولید می شود، فصل‌های مختلف دارد که فصل اول آن به دلیل همزمان شدن با جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، "چهارباغ به وقت جام جهانی"  نام گرفت. قصد داشتیم در این برنامه پس از انجام صحبتی کوتاه با میهمانان، مسابقات فوتبال جام جهانی را با مردم از تلویزیون شهری چهارباغ تماشا کنیم اما متأسفانه پخش مسابقات از تلویزیون شهری چهارباغ و آمادگاه به دلیل اینکه گفته شد احتمال وجود بی‌نظمی داده وجود دارد، منتفی شد.

میهمانان برنامه چه کسانی هستند؟

از تمام اقشار؛ هنرمندان، شاعران، فوتبالیست‌ها و ورزشکاران سایر رشته‌های ورزشی برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود. در ابتدا گپ و گفتی در مورد مسابقات جام جهانی و مسائل مربوط به خودشان صورت می‌گیرد و در آخر نیز به اتفاق یکدیگر به تماشای بازی فوتبال می‌پردازیم.

چطور به‌عنوان مجری این برنامه انتخاب شدی؟  

دقیقاً علت انتخابم به‌عنوان مجری برنامه "چهارباغ به وقت جام جهانی" را نمی‌دانم. با من تماسی گرفته شد و موضوع را مطرح کردند، فکر کردم چالش خوبی است و حضور در این برنامه تجربه خوبی برای من خواهد بود.

 به دلیل فوتبالیست بودن شما نبود؟

 این هم می تواند باشد. عضو تیم ملی و تیم باشگاهی سپاهان بودم، علاوه بر این، برنامه در خصوص فوتبال و جام جهانی است، همه این موارد می تواند دلیل انتخابم بوده باشد تا یک بانوی فوتبالیست مجریگری این برنامه را برعهده گیرد.

برنامه "چهارباغ به وقت جام جهانی" کجا پخش است؟

برنامه به صورت اینترنتی و در سایت آپارات پخش می‌شود و استودیوی ضبط برنامه ارگ جهان‌نما است.

هدف از ضبط و پخش برنامه "چهارباغ به وقت جام جهانی" چیست؟

هداف اصلی ضبط این برنامه معرفی چهارباغ است چراکه قرار بود بازی فوتبال ایران در جام جهانی از تلویزیون‌های شهری چهارباغ عباسی و آمادگاه به صورت مستقیم پخش شود. حالت نمادین هم  داشت که آقایان و بانوان در کنار یکدیگر به تماشای فوتبال می‌پردازند، اما متأسفانه این مسئله اتفاق نیفتاد. با این حال تیم فیلمبردار برنامه، قبل از شروع بازی ایران در چهارباغ عباسی از حس و حال و هوای مردم گزارشی تهیه می‌کند و در خلال برنامه پخش می‌شود.

کد خبر 346285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.