آغاز همکاری ذوب آهن با مربی که در دانش فوتبال حرف اول را میزند

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: انتخاب آقای نمازی زاده پارامترهای مختلفی داشت و با جرأت می گویم اگر حمایت اعضای محترم هیئت مدیره و کارخانه نبود شاید کار انتخاب سرمربی تغییر می کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم معارف امید نمازی زاده و کادر فنی تیم فوتبال ذوب آهن با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه و تعدادی از بازیکنان تیم در جمع اصحاب رسانه و هواداران این باشگاه برگزار شد.

سعید آذری در صحبتهای خود اظهار کرد: آن چیزی که همه ما را دور هم جمع می کند و همه دنیا را مجذوب خود کرده فوتبال و فلسفه آن است که انسان دوستی، کارگروهی و نمایش خارق العاده هدف آن است. مبتکران فوتبال فکر نمی کردند یک روز فوتبال جهان را تحت تأثیر خود قرار دهد.

وی از دلایل جایگاه رفیع باشگاه ذوب آهن درسطح کشور صحبت کرد و ادامه داد: اگر ورزش ذوب آهن به اینجا رسیده علل زیادی داشته است و ساختار شرکت ذوب آهن به عنوان صنعت مادر که در خاورمیانه جایگاه قابل توجهی دارد یکی از همین عوامل است.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن افزود: ساختار قدرتمند اعضای هیئت مدیره باشگاه در تمام این دوران انسان های فرهیخته، ورزشکار و دانشمندی بوده اند که برنامه ریزی باشگاه ذوب آهن را انجام می دادند، هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن جزو قدرتمندترین هیئت مدیره های سازمان های ورزشی هستند و حضور آن ها و به خصوص جناب آقای شاهرخ شهنازی در رأس باشگاه نشان می دهد که ما رو به جلو حرکت می کنیم و حضور این افراد باعث شده تا حرکت پایاپایی با باشگاه های دیگر داشته باشیم.

آذری حضور نیروی انسانی قوی را از عوامل دیگر موفقیت باشگاه دانست و تصریح کرد: نیروی انسانی باشگاه اکثراً افراد تحصیل کرده یا ورزشکار حرفه ای و قهرمانان سابق رشته های ورزشی مختلف هستند، امثال قاسم حدادی فر ساخته و پرداخته مکتب ذوب آهن است و ادعا می کنیم بهترین نیروی انسانی را در عرصه ورزشی کشور به خصوص فوتبال داریم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین ارکان ماندگاری باشگاه ذوب آهن داشتن هواداران همراه و حامی بوده که هیچگاه ما را تنها نگذاشتند و حتی در شرایطی که تعداد آن ها در برخی موارد کم بوده است دست از همراهی و حمایت بر نداشتند.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن خاطر نشان کرد: انتخاب آقای نمازی زاده پارامترهای مختلفی داشت و با جرأت می گویم اگر حمایت اعضای محترم هیئت مدیره و کارخانه نبود شاید کار انتخاب سرمربی تغییر می کرد ولی تلاش این عزیزان باعث شد تا یک مربی بین المللی را انتخاب کنیم ان شالله با حمایت های استانی بتوانیم بازهم رو به جلو حرکت کنیم. 

آذری ضمن قدردانی از زحمات کسانی که در طی سال های اخیر در کنار باشگاه ذوب آهن بودند، گفت: طی سالیان گذشته عزیزانی با ما همکاری داشته اند که پس از جدا شدن از ما عملکرد بسیار خوب و عالی داشته اند به خود می بالیم که با کسی همکاری را آغاز کردیم که در دانش فوتبال حرف اول را می زنند.

وی اضافه کرد: تشکر می کنم از کسی که حدود ۱۵ سال در ذوب آهن زحمت کشید، مهدی رجب زاده امسال در کنار مک آلنن و وحید رضایی، نمازی زاده را همراهی خواهد کرد. از سال ۸۳ تا کنون که من در ذوب آهن هستم شاهد افتخار آفرین های مهدی رجب زاده در باشگاه ذوب آهن بوده ام که باید شایسته قران او باشیم. تربیت نیروی انسانی در ذوب آهن جز اهداف هیئت مدیره باشگاه است و باشگاه های اروپایی به خصوص ایتالیا این کار را انجام می دهند. 

شاهرخ شهنازی، رییس هیئت مدیره باشگاه ذوب در ادامه این مراسم گفت: روزهای خوب و شور انگیزی را پشت سر گذاشتیم و باشگاه به بخش های بسیاری از اهداف خود رسید. در جلسه ای که با آقای یزدی زاده مدیر عامل شرکت ذوب آهن داشتم حمایت کامل خود را از برنامه های باشگاه عنوان کردند.

وی افزود: ما به دنبال یک حرکت نو در باشگاه ذوب آهن هستیم، فوتبال همیشه پیشانی باشگاه بوده و آقای یزدی زاده خواستند که در دیگر رشته ها نیز فعالیت را ادامه بدهیم.

رییس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: در سال گذشته به انتخاب نهایی آقای نمازی زاده رسیده بودیم اما امکان همکاری محیا نشد، از زحمات آقای قلعه نویی تشکر می کنم که سال خوبی باهم داشتیم. ذوب آهن خوش استقبال و خوش بدرقه است و اگر می بینید کادر فنی سال گذشته ما به تیم رفیق و رقیب رفته اند و در آرامش این اتفاق افتاد، خواص رفتار باشگاه ذوب آهن است.

شهنازی با اشاره به جوانگرایی در باشگاه ذوب آهن، تاکید کرد: هیچ فشار روحی یا روانی به کادر فنی وارد نمی کنیم اما توجه ویژه به جوانان را سرلوحه کار خود قرار دهند که باید در همه رشته ها این گونه باشد، چرا که حیات و بقای باشگاه به تولید است.

وی خاطر نشان کرد: از آقای نمازی زاده و کادر فنی می خواهم از سرمایه ها و نیروی انسانی جوان استفاده کنند و از همه کسانی که مارا یاری کردند تا جایگاه فوتبال ما خوب باشد تشکر می کنم. ان شالله شاهد پیروزی همه تیم های ذوب آهن باشیم ضمن اینکه در کنار ورزش قهرمانی وزرش همگانی نیز برای ما اولویت دارد که شامل پرسنل کارخانه ذوب آهن می شود.

رییس هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اظهار کرد: ما به دنبال این نیستیم که به هرقیمتی قهرمان شویم ما به دنبال رفتار و فوتبال شرافتمندانه هستیم، قدردانی از گذشتگان احترام به آیندگان است و این اقدام باید تدوام داشته باشد. ما حمایت ها را انجام می دهیم و منابع مالی را تأمین می کنیم تا همه در آرامش به کار خود ادامه دهند.

کد خبر 346275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.