دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان برگزار می شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از برگزاری دهمین نمایشگاه ملی گردشگری در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، محسن یارمحمدیان اظهار کرد: مطابق با تقویم رویدادهای گردشگری استان اصفهان، دهمین نمایشگاه ملی گردشگری اصفهان از ۲۹ خردادماه سال جاری به مدت سه روز برگزار می شود.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ ۲۹ خرداد ماه و در ساعت ۱۷ با حضور مقامات ارشد استان برگزار می شود، و سپس نمایشگاه به صورت رسمی از تاریخ ۲۹ لغایت پنج‌شنبه ۳۱ خرداد در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برای بهره‌مندی گردشگران، فعالان گردشگری و علاقه مندان به این صنعت از ساعت ۱۶ لغایت ۲۲ در چهار سالن فعالیت خواهد داشت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان درباره ویژگی های این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۴۹ شرکت گردشگری و خدمات پذیرایی مشارکت خواهند داشت که از این تعداد ۲۵ درصد در زمینه هتل و مراکز اقامتی، ۳ درصد در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و هواپیمائی و ۵۲ درصد به سایر خدمات گردشگری اختصاص خواهد داشت.

کد خبر 346259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.