جزییات طرح داشبورد مدیریتی شهرداری اصفهان

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: طرح داشبورد مدیریتی به منظور یکپارچه‌سازی اطلاعات شهرداری اصفهان در پنج حوزه درآمد، مالی، املاک، مدیریت پروژه و منابع انسانی اجرایی می‌شود.

سعید فردانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طرح داشبورد مدیریتی، اطلاعات بخش‌های مختلف شهرداری تجمیع می‌شود و با رویکرد تصمیم‌سازی در اختیار مدیران شهر قرار می‌گیرد، در این راستا با استفاده از اطلاعات کلیدی، مدیران شهری می‌توانند تصمیمات کلیدی و اساسی برای شهر بگیرند.

وی افزود: شورای شهر در قدم اول شهرداری را مکلف کرد تا اطلاعات را در پنج حوزه درآمد، مالی، املاک، مدیریت پروژه و منابع انسانی جمع آوری کند.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با اشاره به فرآیند اجرای این طرح گفت: در ابتدا لازم است بین حوزه برنامه ریزی و حوزه های متولی موضوع تعاریف اقلام اطلاعاتی یکسان سازی و سپس بر اساس آن، اطلاعات جمع آوری و در سامانه سیما ( سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات) بارگذاری شود، در این صورت طراحی داشبورد اطلاعاتی انجام می‌شود.

فردانی ادامه داد: این طرح با محوریت حوزه برنامه ریزی و با همکاری سازمان فاوا، کارشناسان شورا و سایر حوزه های متولی در شهرداری انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: ابزار قدرتمندی خریداری شده است و باید اطلاعات به صورت دقیق و صحیح بر روی سامانه بارگذاری شود تا بتوان این طرح را در فازهای بعدی در اختیار شهروندان و مسئولان قرار داد.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تاکید کرد: تا قبل از فصل بودجه قرار است این طرح عملیاتی شود تا بتوان از اطلاعات دقیق در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی استفاده کرد.

کد خبر 346257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.