مهاجم کرواسی از جام جهانی اخراج شد

نیکولا کالینیچ، مهاجم تیم ملی کرواسی پس از اینکه از بازی کردن برای تیمش در دقایق پایانی دیدار با نیجریه سر باز زد، از جام جهانی اخراج شد.

به گزارش ایمنا، زلاتکو دالیچ سرمربی کرواسی قصد داشت در فاصله ۵ دقیقه مانده تا پایان بازی و زمانی که تیمش ۲-۰ جلو بود، کالینیچ را به زمین بفرستد ولی این بازیکن از بازی کردن امتناع کرد  و حالا اخبار حاکی از آن است که او از اردوی تیم ملی کرواسی اخراج شده است.

پس از بازی کرواسی و نیجریه، از دالیچ درباره موضوع کالینیچ سوال شد و او گفت که مصدومیتی در کار نبوده ولی مشکلی به وجود آمده است. همین مشکل یعنی بازی نکردن کالینیچ، باعث شد تا او شانسی برای ادامه حضور در روسیه نداشته باشد. فدراسیون کرواسی هنوز این موضوع را تایید نکرده ولی انتظار می‌رود سرمربی کرواسی، به زودی در مقابل رسانه ها این موضوع را بیان کند.

در این میان، کالینیچ در آستانه انتقال به سویا قرار دارد. باشگاه فیورنتینا که مالک اصلی اوست، ۲۰ میلیون یورو از سویا در ازای مهاجم ۳۰ ساله اش درخواست کرده است و باید دید سرنوشت این انتقال در نهایت به کجا خواهد رسید.

این دومین برخورد شدید با دومین بی انضباطی جام جهانی در روز چهارم برگزاری آن است. هفته گذشته، در فاصله دو روز مانده تا شروع رقابت های جام جهانی، خولن لوپتگی اعلام کرد که پس از جام جهانی، روی نیمکت رئال مادرید خواهد نشست. همین موضوع از سوی مسئولین فدراسیون اسپانیا، خیانت به تیم تلقی شد و آنها معتقد بودند که لوپتگی، نباید ۵ دقیقه قبل اعلام رسمی این موضوع از سوی رئال مادرید، آنها را در جریان می‌گذاشت و به همین خاطر، در حالی که تنها ۲ روز تا دیدار اسپانیا مقابل پرتغال فرصت باقی مانده بود، از هدایت این تیم اخراج شد.

حالا دومین بی انضباطی در جام با برخوردی شدید از سوی سرمربی کرواسی همراه شده و به نظر می‌رسد تیم‌ها به خاطر فشار و انتظارات بالا، تحمل هیچگونه تخطی از سوی بازیکنان و مربیان را ندارند.

​منبع: ورزش۳

کد خبر 346255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.