افتتاح زمین چمن مصنوعی اردستان تا یک ماه آینده

اردستان-نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: چمن مصنوعی اردستان تا یک ماه آینده و چمن طبیعی تا آبان ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان اردستان، سیدصادق طباطبایی نژاد در دیدار روسای هیئت های ورزشی اظهار کرد: تا حد توان نسبت به رفع مشکلات هیئت های ورزشی و ورزش شهرستان تلاش خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه یک راهکار اساسی برای ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی توجه به ورزش است، تصریح کرد: موفقیت های ورزشکاران این شهرستان در سطوح مختلف استانی، کشوری با وجود امکانات مالی محدود حاکی از پتانسیل بالای این شهرستان در حوزه ورزش است، از این رو تلاش داریم با رایزنی هایی با مسئولان کشوری بستر توسعه ورزش را تا حدودی فراهم سازیم.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون اعتباراتی را از دستگاه های اجرایی برای کمک به ورزش شهرستان جذب کرده ایم، گفت: اردستان از دیرباز مهد تربیت فوتبالیست های استانی بوده است و چمن های طبیعی آن از جمله چمن های مرغوب و با کیفیت بوده که بنا به دلایلی خشک شده است.

وی افزود: سال ها مطالبه فوتبالیست های اردستانی ساخت چمن بوده از این رو باتوجه به پیگیری های صورت گرفته مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان برای چمن طبیعی و ۳۰۰ میلیون تومان برای چمن مصنوعی اختصاص داده شده است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه چمن مصنوعی اردستان مراحل پایانی خود را به سر می برد، تصریح کرد: تا یک ماه آینده این چمن به بهره برداری می‌رسد و چمن طبیعی نیز تا آبان ماه آماده استفاده علاقه مندان به فوتبال خواهد بود

وی بیان اینکه ورزش زورخانه ای و پهلوانی مورد استقبال جوانان قرار گرفته است، اما این ورزشکاران از نبود زورخانه استاندارد محروم بوده اند، افزود: پس از پیگیری های انجام شده طبق اعلام واحد فنی اداره ورزش و جوانان استان قراردادی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی زورخانه الغدیر اردستان پیش بینی شده، تا در صورت برنده شدن کارفرما در مناقصه اجرایی شود.

در پایان این جلسه، نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به هیئت های ورزشی کمک کرد.

کد خبر 346244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.