باغ گل‌ها؛ میزبان جشن گل رز محمدی

جشن گل رز محمدی عصر امروز ( دوشنبه) در محل باغ گل‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، جشن و جشنواره "گل رز محمدی" از سوی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در باغ گل‌ها برنامه ریزی شده است. در این مراسم علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی کاشت گونه‌های مقاوم به خشکی به بزرگسالان، مسابقات متنوعی برای کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.

هم‌چنین برنامه شاد استندآب کمدی و دوره آموزشی "گل و تاثیر آن در سلامت جامعه و تاثیر رایحه درمانی در سبک زندگی ایرانی" با سخنرانی دکتر یوسفیان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان در این باره گفت: ۲۵ خرداد در تقویم به عنوان روز ملی گل نامگذاری شده است، این روز بهانه ای برای معرفی گل‌ها است.

فروغ مرتضایی نژاد ادامه داد: با همکاری مناطق ۱،۶،۸ و ۱۴ از ۲۵ تا ۲۹ خرداد ماه، غرفه‌های فروش گل و نمایشگاه‌های محلی عرضه خدمات ترویجی، مشاوره‌ای و کلینیکی را در پارک کودک، گلستان شهدا، بوستان گل محمدی واقع در خیابان سید رضی، خیابان آیت الله غفاری و خیابان حرم زینبیه برپا شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان روز ۲۸ خرداد ماه، میزبان دوستداران گل و طبیعت در جشن روز گل خواهد بود، تصریح کرد: در این جشن برنامه‌های شاد فرهنگی و تفریحی به همراه برنامه نمادین گلاب گیری، اسانس گیری، اهداء گل محمدی و مسابقات متنوع، در باغ گل‌ها برگزار می شود.

وی اضافه کرد: همچنین به منظور ایجاد نشاط و شادابی در شهر در برخی از فضاهای شهر، گل‌ها و گیاهان مقاوم به کم آبی کشت می‌شود.

کد خبر 346241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.