درخشش کاراته کاهای لنجانی در مسابقات جهانی کاپ آزاد ۲۰۱۸

لنجان-قهرمان کاراته تیم منتخب ایران گفت: مسابقات کاراته کاپ جهانی هلند به دلیل حضور قهرمانان نامدار جهان از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود، اما با تلاش هایی که تیم منتخب ایران از خود به نمایش گذاشت درمجموع تیم کشورمان در قسمت مردان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

محمد باتوانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان اظهار کرد: مسابقات کاراته کاپ جهانی هلند در شهر آمستردام  هلند با حضور بیش از ۱۸ کشور مطرح جهان از جمله فرانسه، روسیه، چین، بلژیک، امریکا، ترکیه، الجزایر، انگلیس، المان، مراکش، مصر، اسکاتلند، رومانی، لهستان و...  برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۶۰۰ کاراته کار حضور داشتند و تیم ایران با ترکیب برادران باتوانی(محمد، محمد علی و محمد رضا) در کاتای تیمی با شکست تمامی حریفان و کسب پنج پیروزی متوالی مدال خوش رنگ طلا را به خود اختصاص دادند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند.

این قهرمان کاراته تیم منتخب ایران تصریح کرد: در بخش انفرادی و رقابت های سخت و نفس گیر این دوره از مسابقات محمدرضا باتوانی از لنجان و مهدی ملک محمدی توانستند دو مدال برنز را برای تیم ایران به ارمغان بیاورند.

وی ادامه داد: در مسابقات کومیته نیز مهدی ملک محمدی بازیکن شایسته ایرانی در وزن +۸۴ کیلوگرم پس از راهیابی به فینال و اجرای یک مسابقه جذاب به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافت و به مقام نایب قهرمانی رسید و حریف فرانسوی وی قهرمان شد.

باتوانی عنوان کرد: مسابقات کاراته کاپ جهانی هلند به دلیل حضور قهرمانان نامدار جهان از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود، که با تلاش هایی که تیم منتخب ایران از خود به نمایش گذاشت در مجموع تیم کشورمان در قسمت مردان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و تیم های هلند و فرانسه به ترتیب اول و سوم شدند.

کد خبر 346212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.