کشف احشام سرقتی در مسیر کشتارگاه/ محموله باطری قاچاق کشف شد

کشف محموله ۴۰ راس دام سرقتی در هنگام ورود به کشتارگاه در اصفهان و کشف محموله باطری قاچاق در شهرضا از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران گشت پلیس راه "نجف آباد-اصفهان" از تصادف یک تریلر اویکو با عابر پیاده در محور "دهق-علویجه" شهرستان نجف آباد مطلع و به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی عابر ۶۳ ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادف جاده‌ای عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است .

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین به وقوع حادثه رانندگی دیگری در پلیس راه "نطنز- بادرود" اشاره و اظهار کرد: در این حادثه یک سواری پژو واژگون شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه، راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، اضافه کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادف جاده‌ای عدم توجه به جلو توسط راننده اعلام شده است .

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب در خمینی شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد،  فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۹ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی انجام شده مشخص شد متهم با به دست آوردن رمز دوم و شماره کارت عابر بانک شاکی اقدام به برداشت ۹ میلیون ریال به صورت غیر مجازکرده است.

سرهنگ جعفری نژاد تصریح کرد: با انجام تحقیقات ، متهم مذکور شناسائی و حسب دستور مقام قضائی دستگیر و در مواجه با مدارک و مستندات پلیس صراحتا به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی عنوان داشت.

توقیف محموله میلیاردی باطری قاچاق در شهرضا

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیون کشنده ولوو را برای بررسی مدارک و محموله متوقف کردند.

وی با بیان اینکه این خودرو حامل ۱۴ پالت باطری خارجی خودرو بود که مدارک ارائه شده توسط راننده فاقد اصالت لازم بود که خودرو و محموله توقیف شد، گفت: راننده این خودرو دستگیر و شش میلیارد ریال جنس قاچاق از خودروی وی توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هرگونه اخبار درخصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف احشام سرقتی در مسیر کشتارگاه

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت : در پی تماس یک شهروند وظیفه شناس اصفهانی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشکوک بودن فردی با ۴۰ راس گوسفند در مسیر کشتارگاه ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی ضمن تشکر از تماس این شهروند ادامه داد : ماموران در کمترین زمان ممکن به محل اعزام و این فرد با مشاهده ماموران از محل متواری شد.

این مقام مسئول افزود : ماموران بلافاصله فرد متواری را دستگیر و پس از اعتراف به برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل دادند.

این مقام مسئول گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد ساعاتی قبل ۴۰ راس احشام از یکی از شهرستان‌های همجوار سرقت شده بود و سارق قصد کشتار آن‌ها را داشت که ناکام ماند.

سه کشته و زخمی در تصادف محور " رکن آباد- سامان"

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان  گفت: ماموران گشت پلیس راه "اصفهان- شهرکرد" روز گذشته از برخورد ۲ دستگاه سواری پراید در محور "رکن آباد-سامان" مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، راننده یکی از خودروها جان خود را از دست داد، همچنین راننده و سرنشین دیگر پراید نیز به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی بر اساس نظر کارشناسان علت وقوع این حادثه رانندگی را تجاوز به چپ یکی از خودروها اعلام کرد و گفت: رانندگان باید با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کرده و از انجام اقداماتی که موجب حواس پرتی می شود، اجتناب کنید تا شاهد وقوع این گونه حوادث نباشیم.

کد خبر 346210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.