آغاز ثبت نام کنفرانس جهانی پارک های علم و فناوری در اصفهان

پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری سال ۲۰۱۸ (IASP ۲۰۱۸) برای نخستین بار در کشور و به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایمنا؛ بنا بر اعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری که از مهمترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه اقتصاد و شرکت‌های دانش‌بنیان است که پس از سی و چهار دوره برای نخستین بار به میزبانی ایران و در شهر تاریخی اصفهان برگزار می شود.

«حرکت به سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری» موضوع این کنفرانس بین المللی است و در این رویداد چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت‌ نهادهای توسعه فناوری بویژه پارک‌های علم و فناوری برای رفع مشکلات شهرها و رسیدن به توسعه پایدار بررسی خواهد شد.

جان کلاز، مدیر اجرایی سابق برنامه زیست‌گاه انسانی سازمان ملل متحد و شهردار اسبق بارسلونا، سخنران کلیدی کنفرانس و همچنین متخصصانی از آلمان، کره‌جنوبی و کشورمان، سخنرانان مدعو این رویداد بین‌المللی خواهند بود.

متخصصان و علاقه‌مندان حوزه علم و فناوری می توانند با مراجعه به نشانی www.iasp۲۰۱۸isfahan.com تا دهم تیرماه به صورت آنلاینبرای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند. ۳۵ مقاله کامل از ۲۲ کشور در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت شفاهی ارائه خواهد شد.

پیش بینی می شود در این رویداد جهانی ۵۰۰ متخصص حوزه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از حدود ۵۰ کشور دنیا در اصفهان حضور پیدا کنند و با بررسی آخرین تحولات این حوزه و ارائه تجربیات، با دستاوردها و قابلیت‌های نهادهای پشتیبان شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان کشور آشنا شوند.

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر ۲۰۱۸(۱۱ تا ۱۴ شهریور ۱۳۹۷) با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 346190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.