جلوی منفعت طلبی شخصی می‌ایستم

مدیر عامل جدید ذوب آهن اصفهان گفت: شاید برخی در شرکت ذوب آهن به دنبال نفع شخصی باشند اما جلوی آن را می‌گیرم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور یزدی زاده ظهر امروز _یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه ۹۷_ در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: تلاش من این است راه شکوفایی این شرکت را ادامه دهم. بنده دست همگی را به گرمی می‌فشارم و یقین دارم با کوشش کارکنان طرحی نو در می‌اندازیم. من به آینده این شرکت امیدوارم و سرنوشت ذوب آهن دست ماست.  

وی در خصوص مصرف آب در ذوب آهن گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این بحران را برای شرکت حل می‌کنیم. همچنین در خصوص تامین مواد اولیه پایدار قول‌هایی داده شده تا در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.  

مدیرعامل ذوب آهن اضافه کرد: هزینه ثابت شرکت هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است و در صورت تامین منابع اولیه پایدار و افزایش تولید و رسیدن به سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن چدن مشکلی نخواهیم داشت.  

یزدی زاده در خصوص سرمایه در گردش این شهرکت نیز گفت: قرار است در این خصوص اوراق سلف دیده شود تا سرمایه در گردش صرف تامین مواد اولیه پایدار شود. در این صورت شاهد افزایش تولید و رقابت پذیر شدن محصولات می‌شویم.  

وی در خصوص حفظ آرامش در شرکت افزود: طبیعی است اهدافی در خصوص بهره بردن سهامدار باید اقدام شود.  

مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: شاید معدود افرادی در ذوب آهن منافع شخصی را به منافع شرکت ترجیح دهند، اما از این موارد جلوگیری خواهم کرد. اگر چه اسم این شرکت غیر دولتی است اما شرکت متعلق به مردم ایران است.  

یزدی زاده افزود: من در خدمت مجموعه خواهم بود و طبیعتا پرسنل هم باید در خدمت مجموعه باشند.  

کد خبر 346172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.