سد کوهرنگ ۱۸ ماهه آبگیری خواهد شد

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: در صورت رفع برخی مشکلات سد سوم کوهرنگ ۱۸ ماهه ساخته و آبگیری خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی لطفی، ظهر امروز _یکشنبه بیست و هفتم خرداد ماه ۹۷_ در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: آقای صادقی صادقانه خدمت کردند و قدردان زحمات ایشان هستیم، انتخاب آقای یزدی‌زاده هم فرآیند خاصی داشته است که به این جایگاه رسیده‌اند. این شرکت عمومی است و تعریف خصوصی و خصولتی در آن جایی ندارد.  

وی افزود: زمانی که ذوب آهن به تامین اجتماعی واگذار شد مانند گوشت، به مسلخ رفت اما امروز این شرکت در مسیر بالندگی حرکت می‌کند.  

مدیرعامل شستا اضافه کرد: پنج دهه از تاسیس این شرکت می‌گذرد و زمانی آرزوی ۵۰۰ هزار تن تولید را داشتیم، اما در آینده‌ای نزدیک به ۴۰ میلیون تن تولید دست خواهیم یافت.  

لطفی تصریح کرد: آنقدر که پرسنل در ارتقاء این شرکت و صنعت نقش دارند از مزایای آن بهره نمی‌برند و باید به فکر مسائل رفاهی پرسنل بود.  

وی افزود: جمعیت کارکنان در ذوب آهن معادل هفت درصد کارکنان در کل شرکت‌های شستاست و عزیزان زیادی از خانواده شهدا هم در این سازمان حضور دارند.  

لطفی تصریح کرد: پروژه کوهرنگ در دست ساخت شرکت‌های ماست و علی‌رغم ندادن صورت وضعیت، سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شده و در صورت رفع مشکلات، ظرف ۱۸ ماه سد سوم کوهرنگ آبگیری خواهد شد.  

وی در خصوص تامین نقدینگی شرکت گفت: درصدد فروش برخی از دارایی هایمان هستیم تا کمبود نقدینگی شرکت جبران شود.

کد خبر 346168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.