تأسیس سومین کمپ ترک اعتیاد در شهرضا

شهرضا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا گفت: سومین کمپ اقامتی میان مدت ترک اعتیاد شهرستان در هفته مبارزه با مواد مخدر امسال تأسیس می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، محمدرضا انصاری پور پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، پیشگیری را بهترین راه مقابله با افزایش آمار اعتیاد در جامعه دانست و اظهار کرد: بهترین راه پیشگیری، آگاهی رسانی، آموزش و اطلاع رسانی است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در مقابله با اعتیاد، تأکید کرد: شفاف‌سازی رسانه‌ای و آگاهی بخشی از طریق وسایل ارتباط جمعی، مهم ترین گام در این زمینه است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرضا با اشاره به در پیش بودن هفته مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: در این هفته از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاه‌سازی افراد جامعه استفاده می‌شود.

انصاری پور خاطرنشان کرد: تشکیل زنجیره انسانی «نه به اعتیاد» با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و سخنرانی فرماندار شهرستان پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی اظهار کرد: یکی از نیازهای شهرستان در زمینه مبارزه با مواد مخدر، تشکیل بانک اطلاعاتی بهبودیافتگان است که به همکاری ادارات مسئول پیگیری می‌شود.

کد خبر 346164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.