روزانه ۲۰ نفر بستر خشک زاینده رود را نظافت می‌کنند

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از مردم شهر اصفهان جهت کنترل و عدم انداختن زباله به داخل زاینده رود تشکر کرد و گفت: در حال حاضر روزانه ۲۰ نفر از ساعت پنج صبح تا پنج بعدازظهر مشغول به فعالیت هستند که با توجه به شلوغی پارک‌ها در ایام آخر هفته بر این تعداد افزوده می‌شود.

حمیدرضا صبور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در حال حاضر نسبت به گذشته شاهد همکاری بیشتر شهروندان در تمیز نگه داشتن رودخانه زاینده رود هستیم، گفت: به طور قطع اگر زباله ای به داخل رودخانه ریخته شود از سوی شهروندان اصفهانی نیست، چرا که همکاری اصفهانی‌ها در این زمینه بسیار قابل توجه است.

وی با بیان اینکه در زمان خشکی رودخانه زاینده رود عملیات نظافت روخانه کاری مضاعف به شمار می رود، اظهار کرد: در زمانی که آب رودخانه جاری است، تمیز نگه داشتن رودخانه و کنترل زباله ها آسان‌تر است، زیرا بسیاری از زباله‌ها در آب جاری می شوند ولی در حال حاضر که آبی در رودخانه جاری نیست، نظافت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تأکید کرد: در هر دو حالت جاری بودن آب در بستر رودخانه و یا خشک بودن آن، باز هم مسئولیت کنترل نظافت آن بر عهده این سازمان است، بنابراین در صدد هستیم که بتوانیم از عهده این مسئولیت به نحو احسن همچون گذشته برآییم.

صبور در زمینه تعداد اکیب فعال جهت پاکسازی رودخانه از زباله اضافه کرد: در حال حاضر روزانه ۲۰ نفر از ساعت پنج صبح تا پنج بعدازظهر مشغول به فعالیت هستند که با توجه به شلوغی پارک‌ها در ایام آخر هفته بر این تعداد افزوده می‌شود.

وی در پایان با تشکر از شهروندان اصفهانی جهت تمیز نگه داشتن روخانه خشک زاینده رود، اظهار امیدواری کرد: در آینده نیز شاهد همکاری هرچه بیشتر از طرف شهروندان دلسوز اصفهانی باشیم.

کد خبر 346160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.