کاراته کاران لنجانی عازم آمستردام هلند شدند

لنجان-برداران باتوانی و مهدی ملک محمدی برای شرکت در مسابقات جهانی کاپ آزاد ۲۰۱۸ به مربیگری شیهان علی کمالی عازم آمستردام هلند شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، محمد، محمدعلی و محمدرضا باتوانی سه نام آشنای اساتید کاراته استان اصفهان هستند که پا به پای یکدیگر سال های متمادی مدال‌های مسابقات کشوری و جهانی کاراته را از آن خود کرده اند به گونه ای که نام کاراته ایران به نوعی با نام این سه برادر گره خورده است.

محمد باتوانی در حاشیه اعزام به مسابقات جهانی کاپ آزاد آمستردام هلند ۲۰۱۸ به خبرنگار ایمنا گفت: مسابقات کاپ جهانی آمستردام هلند با حضور کشورهای مطرح و صاحب نام در کاراته جهان برگزار می شود و ما به همراه مهدی ملک محمدی توانسته ایم پس از برگزاری چند مرحله اردوی تمرینی و صدور روادید برای حضور در این دوره از مسابقات عازم هلند شویم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات شیهان علی کمالی به عنوان مربی تیم منتخب ایران را در مسابقات جهانی کاپ آزاد آمستردام هلند ۲۰۱۸ هدایت خواهد کرد.

این قهرمان کاراته تیم منتخب ایران تصریح کرد: مسابقات جهانی کاپ آزاد آمستردام هلند ۲۰۱۸ در بخش های کومیته و کاتای انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات بار دیگر دل مردم ایران و شهرستان لنجان را شاد کنیم.

به گزارش ایمنا، در بین برادران باتوانی، محمد برادر بزرگتر بوده که متولد سال ۱۳۶۰، کارشناس ارشد تربیت بدنی، کارشناس ارشد صنایع، مدرس دانشگاه و عضو شورای شهر زرین شهر است، برادر دیگر محمدعلی باتوانی متولد سال ۱۳۶۲، ‌ کارشناس ارشد تربیت بدنی، فعال فرهنگی و مدرس دانشگاه بوده و برادر کوچکتر محمدرضا باتوانی متولد سال ۱۳۶۵ و دارای دکترای فیزیولوژی ورزش است.

کد خبر 346112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.