مدارس سما در نطنز راه اندازی می شود

نطنز-رییس دانشگاه آزاد نطنز گفت: با کسب مجوز، مدارس سما، بزودی پنج کلاس درس در نطنز راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ سیدرضا شریعت‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به رویکردها و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز و نیاز این دانشگاه به چنین برنامه‌هایی، گسترش فعالیت‌هایی که منجر به کاهش اتکای بودجه دانشگاه به درآمدهای شهریه شود در دستور کار واحد نطنز قرار دارد.

شریعت‌زاده گفت: بر این اساس چند برنامه به صورت یک بسته در نظر گرفته شده است که یکی از مهم ترین آنها ساخت زمین فوتبال ساحلی و کمپ ورزش‌های ساحلی است که مقدمات آن انجام و عملیات ساخت آن آغاز شده است.

رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد نطنز ابراز امیدواری کرد: این طرح تا پایان تابستان امسال به بهره‌برداری برسد و با توجه به زیرساخت‌های اقامتی که در دانشگاه وجود دارد، مورد استقبال ملی قرار بگیرد، زیرا این زمین فوتبال ساحلی طبق استانداردهای فدراسیون فوتبال ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موارد این بسته طرح‌هایی در حوزه گردشگری است؛ خوشبختانه مجوز فعالیت‌های گردشگری برای سایت دانشگاه اخذ شده و حدود ۲۰ سوئیت با کاربرد مهمانسرا در واحد نطنز ایجاد شده که در مرحله بهره‌برداری قرار دارد و می‌تواند باعث درآمدزایی شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح‌های دانش‌بنیان در واحد متبوع گفت: مجوز راه‌اندازی مرکز رشد دانشگاه اخذ شده و تابستان امسال این مرکز و هسته پژوهشی آن افتتاح می‌شود؛ دو طرح برون دانشگاهی نیز از سوی استادان معماری در زمینه بازسازی و مرمت آثار فرهنگی در حال اجرا است.

شریعت‌زاده اظهار کرد: مجوز راه‌اندازی مدارس سما نیز برای واحد نطنز اخذ شده و امیدواریم از مهر امسال در پنج کلاس درسی دانش‌آموز جذب کنیم.

به گزارش ایمنا؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در پنج رشته کارشناسی ارشد حقوق خصوصی، معماری، معماری منظر، حسابداری و برق و در رشته‌های متنوع و متعدد مقاطع کاردانی و کارشناسی از جمله معماری، حقوق، گرافیک، مهندسی نرم‌افزار، مکانیک خودرو، برق و ... دانشجو دارد؛ تعداد دانشجوها حدود ۶۵۰ نفر بوده که حدود ۴۰ درصد در مقطع کارشناسی ارشد و مابقی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند

کد خبر 346097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.