نوروزی خبر داد: توافق اولیه برای برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در شهرهای خلاق جهان

شهردار اصفهان گفت: در شبکه شهرهای خلاق یونسکو در باره برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در شهرهای مختلف جهان، برنامه های فرهنگی و ... توافق های اولیه صورت گرفت و قرار شد از طریق وزارت امور خارجه و سفارت ایران اجرای آنها پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در حاشیه اجلاس شبکه شهرهای خلاق یونسکو اظهار کرد: برنامه اجلاس شبکه شهرهای خلاق یونسکو در شهر کراکوف لهستان به اتمام رسید، در این اجلاس با مسئولان یونسکو و شهرداران شهرهای خلاق به گفت و گو نشستیم و در رابطه با توسعه ارتباطات بحث و تبادل نظر شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: در این اجلاس همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در شهرهای مختلف جهان، برنامه های فرهنگی و ... توافق های اولیه صورت گرفت و قرار شد از طریق وزارت امور خارجه و سفارت ایران این موضوعات پیگیری شود.

نوروزی با اشاره به برگزاری نشست با شهردار کراکوف گفت: در این نشست مقرر شد اقدامات مشترک مقدماتی پیش از تنظیم توافق نامه خواهرخواندگی میان دو شهر انجام شود.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده نیز برنامه هایی در شهر کاتوویتس لهستان پیش بینی شده که امیدواریم در حاشیه این برنامه ها ملاقات های موثری در راستای بهبود و رونق صنایع دستی اصفهان در خارج از کشور داشته باشیم.

کد خبر 346078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.