هتریک رونالدو نفس اسپانیا را گرفت/ ایران صدرنشین گروه ماند

دیدارهای تیم‌های اسپانیا و پرتغال با یک تساوی پرگل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور نخست گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران تیم‌های اسپانیا و پرتغال در ورزشگاه فیشت شهر سوچی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که با نتیجه تساوی پرگل ۳ بر ۳ به پایان رسید پرتغال بازی را بهتر آغاز کرد و با پنالتی دقیقه ۴ کریستیانو رونالدو پیش افتاد. برتری پرتغال ۲۱ دقیقه بعد با گل دیگو کاستا برای اسپانیا، از بین رفت تا بازی به مساوی شود. اما در حالی که بازی می‌رفت تا در نیمه نخست با تساوی به پایان برسد کریستیانو رونالدو بار دیگر از غفلت مدافعان اسپانیا استفاده کرد و مجدداً پرتغال را پیش انداخت.

اسپانیا نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و با گل‌های دیگو کاستا در دقیقه ۵۵ و ناچو در دقیقه ۵۸ بازی باخته را با برد عوض کرد. شاگردان هیِرو در ادامه با تسلط نسبتاً مناسب روی بازی نزدیک به کسب پیروزی بودند اما ضربه کاشته زیبای رونالدو در دقیقه ۸۸ دوباره بازی را به تساوی کشاند تا رونالدو با هتریک خود پیروزی را از اسپانیا بگیرد.

بدین ترتیب در پایان دور نخست دیدارهای گروه B ایران با ۳ امتیاز صدرنشین است و اسپانیا و پرتغال با یک امتیاز دوم و سوم هستند. مراکش نیز بدون امتیاز در قعر جدول حضور دارد.

کد خبر 346076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.