کشف دومین محموله گردوی قاچاق در شاهین‌شهر/باند سارقان موتورسیکلت منهدم شد

کشف دومین محموله گروی قاچاق طی دو روز در استان و انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان از مهمترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ رضا رضایی، رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان از برخورد یک پژو با پایه پل در بزرگ‌راه "آقا بابایی" مسیر "جنوب-شمال" مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی سرنشین ۲۸ ساله فوت و راننده و ۲ سرنشین دیگر نیز به‌شدت مجروح شدند.

سرهنگ رضایی ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام‌شده است .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از موارد تخلفات رانندگان وسایل نقلیه که در اغلب مواقع، منجر به‌تصادف می‌شود، تخطی از سرعت مطمئنه است که در مقررات راهنمایی و رانندگی به راننده تکلیف شده ، در تقاطع‌هایی که فاقد چراغ راهنمایی و تابلوی ایست یا مامور راهنمایی می باشد و در سرپیچ، جاده های تنگ و تپه و بطور کلی در محیط هایی که موانعی در مسیر حرکت آنها وجود دارد و همچنین هنگام بارندگی، در برف و باران یا مه وکولاک، از سرعت وسیله نقلیه خود تا حدی که برای جلوگیری از تصادف ضرورت دارد بکاهند.

کشف ۱۳کیلو تریاک در نائین

سرهنگ صادق کاظم زاد، فرمانده انتظامی شهرستان نایین، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نائین به یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی گفت: این خودرو حامل بار آهن بود که زیر محموله قانونی مقدار ۱۳ کیلو گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، اضافه کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اصفهان

سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی به یک موتور سیکلت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود :در استعلام بعمل آمده مشخص شد این موتورسیکلت مسروقه است که سارق به سرقت موتورسیکلت با همدستی ۲ فرد دیگر خبر داد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ سارق دیگر خبر داد: در این خصوص پرونده تشکیل و هر ۳ سارق به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ یاردوستی از شهروندان خواست ، هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف دپوی میلیاردی گردوی قاچاق در شاهین شهر

سرهنگ رجبعلی مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان "شاهین شهر" از دپوی محموله گردوی خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، یک گروه از مأموران پلیس آگاهی به محل اعزام و ۳ تن و ۵۰۰ کیلو گرم گردوی خارجی فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

سرهنگ مختاری با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

وی از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کد خبر 346017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.